Unatoč svim ovim negativnim pokazateljima, Hrvatska ima 250 m2 površine trgovačkih centara na tisuću stanovnika, što je iznad prosjeka članica Europske Unije od 190 m2 na tisuću stanovnika. Zagreb i okolica su prema koncentraciji trgovačkih centara daleko iznad tog prosjeka nekretnine Istra.
Od značajnijih projekata u 2013. u ovom se sektoru očekuje dovršetak Trgovačkog centra Point u naselju Vrbani koji će imati oko 50 lokala na 13.000 m2 površine te će predstavljati kombinaciju maloprodajnih prostora, restorana i zabavnih sadržaja. S obzirom na visoki stupanj zasićenosti tržišta, u nadolazećem periodu trgovački centri će se fokusirati na konsolidaciju svoje pozicije. Tako je King Cross najavio značajnu obnovu centra u cilju podizanja konkurentnosti, a još uvijek nije poznato što će biti sa zatvorenim trgovačkim centrima - Mandi na Žitnjaku i Cascade u samom centru grada.
Post je objavljen 25.02.2013. u 10:15 sati.