Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/gogomora

Draga KITA 13.1. nedjelja

Rano ujutro, uz šalicu kave, promatrajući kroz prozor loše, kišovito i pomalo maglovito vrijeme obuzeo me neobično sretan osjećaj zbog nešto težih uvjeta koji nas očekuju na prvoj Kvarner Istra treking avanturi u 2013. godini. Skliski, blatni i nepredvidivi teren uvijek je razlog za dodatni oprez, ali isto tako i razlog više za dodatnu čar i draž trekinga. Ekipa Supšter Bradice okupila se u Kostreni nešto iza 8 ujutro i „temeljito“ razradila plan kretanja (i padanja) u oko 26 km dugom trekingu. Nakon kratkog brifinga iz prvog startnog reda krećemo prema prve 3 kontrolne točke koje su se nalazile uz samo more, a na jednom dijelu je trebalo jako paziti jer su stijene bile skliske i eventualni pad ne bi donio ništa dobrog. Srećom bez ikakvih padova nastavljamo dalje, te se penjemo prema sljedećim kontrolnim točkama. Put nas dalje vodi preko šumskih područja iznad grada Bakra, Svetog Kuzma i brdovitih predjela Kukuljanova... Trčeći uspijevamo biti poprilično brzi, a i sama orijentacija nam je bila dosta dobra, tako da kad smo došli do točke C mislili smo da će ovo biti uistinu jedan sjajan i nadprosječno brz treking. Iako je ekipa imala naziv Supšter Bradica treker Rejdman se ipak obrijao pa smo ga mogli okriviti za krivo skretanje, ali baš nasuprot tome Rejdman niti jedno jedino skretanje nije fulao. Kako smo se uistinu junački zaletili pokupiti sljedeću točku D, isto tako smo je falili, i to epski, i na taj način si priuštili nepotrebni uspon na kojemu dolazi do malih ozljeda. Tu gubimo previše vremena, ali ipak žurimo koliko možemo prema preostale 3 točke, te sretno i spretno stižemo na cilj nakon malo manje od 5 i pol sati skitanja. Zadnjih pola sata nas je oprala kiša, a i posljednja kontrolna točka koja se mudro smjestila u moru osigurala je minimalno pranje tenisica svima koji su morali ići po nju. KITA je bila stvarno odlična, tako da pohvale idu organizatorima. Iako sam došao doma blatan i sav izgreban (kratke hlačice-jako nepametna ideja) bilo je super. Do sljedeće KITE na Cresu!! Vidimo se!

Image and video hosting by TinyPic
Trekerice i trekeri nisu bili jedini koji su odlučili kvalitetno provesti nedjelju ujutro

Onaj u čiji kompas vjerujemo

sklisko sklisko

pogled na grad Bakar

Image and video hosting by TinyPic
golonogi junaci

Post je objavljen 14.01.2013. u 20:16 sati.