Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/gumi

Marketing

Pola trešnjevke već 5. dan bez telefona i interneta

U utorak ujutro zaključio sam da je telefon i internet napustio moj dom. Tada sam se još nadao da je stvar privremena....
Zvao ja službu za korisnike i dobio govorni automat koji mi kaže da na mom priključku postoji mogućnost produženja ugovorne obaveze.... kak da ne, em nemam usluge a još i da je produžim. Onda mi kaže da za otvoreni lijevi prozor pritisnem broj 5 a za zatvorena vrata broj 8, a ako želim prijaviti kvar onda broj 2. Pa nakon toga mi nudi ugovaranje maxteve usluge, pa opet: za zatvoren frižider da pritisnem broj 1 a za otvorenu pećnicu broj 9. Sva sreća da me govorni automat odmah upozorio da mi je ovaj razgovor besplatan pa mi nije teško čekati tridesetak minuta kako bih došao u milost i razgovarao s nekim od operatera. Za razliku od telefonskog razgovora s operaterom moje vrijeme nije besplatno, samo da podsjetim. No uspostavilo se da osim što je razgovor besplatan da je ujedno i džabe. Jer honorarac u call centru nema pojma niočemu i ne može ti pomoći. Samo suosjeća s tvojim problemima, a i to ne baš dovoljno da bi ga iskoristio za psihološku terapiju. Uglavnom rečeno mi je da je rok za otklanjanje kvara 48 sati.
U tom roku ni pisma ni razglednice. Niti me tko zvao niti dolazio a bogami niti kvar otklonio.
Po isteku čarobnih 48 sati opet zovem službu za korisnike, pa ide ono sa stiskanjem ovog i onog, pa opet navlakuša da ugovorim neku uslugu i konačno njegovo veličanstvo operater.
Veli mi da će napisati požurnicu da mi što prije oktlone kvar.
Sutradan ujutro, opet ništa.Zovem call centar. Stisni ovo, stisni ono, jebemvammater dobardan dajte mi već jednom operatera.....
Ovaj put mi veli da je kvar većih razmjera i da će sutra tokom dana biti gotovo. Hvala, doviđenja.
Sutradan isto. Nema telefona, nema interneta.
Zovem službu, već pomalo razmišljam da produžim neki od ugovora, zaslužili su....
Operater veli da će kvar biti otklonjen, pogađate, sutra!!!!
Jebem vam sutra. Jer sutradan ista priča.
Budući od njihovog "sutra" nema ništa tražio sam da me spoje sa tehničkom službom gdje valjda postoji netko tko nešto više zna o kvaru i o tome kada bi ga popravili.
Nakon dvadesetak minuta čekanja na liniji operater me pita: "Još uvijek ste na liniji?", osjetio sam neko čuđenje u glasu, valjda je očekivao da ću nakon dvadeset minuta odustati i razriještiti neugodnu situaciju. "Da, nemam pametnijeg posla!" rekoh pobjedonosno. "Ne mogu Vam dati broj nego će Vam se javiti netko iz tehničke službe na ovaj broj za par minuta." veselo mi je odgovorio operater.
Eto 6. dan bez telefona i interneta. Trošim mobitel i mobilni internet i to kod istog davatelja usluga po enormno većim cijenama....
U međuvremenu sam saznao da je crklo pola kvarta i da lajbeki nemaju pojma kada i kako će otkloniti kvar.
A dnevni listovi šute. Ni riječi o tome.
Jer, ajde napiši da su crkli pa će im prihod od oglašavanja dotičnog Švapskog operatera naglo pasti na nulu.
Eto, može li mi tko preporučiti konkurentsku tvrtku kod koje se takva sranja ne dešavaju, rado bih raskinuo ugovor s ovim smradovima...



Post je objavljen 25.08.2012. u 15:45 sati.