Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ustipak

Marketing

BS

Massive attack - Unfinished simpathy

Zaustavio sam auto tako da mi otvor od rezervoara dođe točno pored automata za tankanje. Izašao sam, otvorio poklopac i čep i posegnuo za ručkom s crijevom. Pogledom sam potražio natpise da odaberem adekvatno gorivo. Promotrio sam natpise... i zastao.
Ina reklamira kako ima odlično kvalitetno gorivo s vrlo malim udjelom sumpora. Posebno su ga izdvojili pod nazivom BS. Bez sumpora. Uistinu hvalevrijedna inicijativa.
Jel?
A što je s ostalim gorivom koje nije posebno izreklamirano?
Paa, dragi kupci, ostalo gorivo je sranje i smeće, ali to nećemo posebno isticati već ćemo istaknuti samo ono gorivo koje ima - uobičajene i očekivane kvalitete za današnja goriva. U biti, ništa specijalno čisto, samo što je očito puno čišće od ostatka smeća koje se servira.
Stoga, svi ostali koji kupujete ostalo gorivo, osjetite se persirani budalama.

Nedavno su ukinuli dizel i ostavili samo dizel BS. Možda je to poseban respekt prema klijentima :)
.

Post je objavljen 04.03.2012. u 22:01 sati.