Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/pokusinazivotinjama

Marketing

Maglovit status lijekova

Ispitivanje lijekova

Lijekovi nakon navodno detaljnih pretkliničkih i kliničkih ispitivanja dospijevaju na tržište.

U ovom su kratkom članku iznesene neke dileme vezane uz izradu novih lijekova i njihovu (ne)utemeljenost.
Postavljaju se sumnje koliku ulogu novac i konkurencija igraju u postavljanju lijekova na tržište, koliko su potrošači informirani i zaštićeni te čiji su interesi stavljeni u fokus.

Može se olako polemizirati o metodici pokusa na životinjama kao takvih te propitkivati jesu li oni pristrani, koliko su kvalitetno organizirani i izvedeni i slično, međutim, prema navedenim postocima u ovom članku, vidljivo je da statističke vrijednosti ne podržavaju ni pokuse (na životinjama ni studije na ljudima) kao takve, ali ni njihovu naknadnu interpretaciju te uočavanje zdravstvene koristi i cijene za potrošače.

Čini se da su u cijelu priču s lijekovima uključeni neki važniji interesi od zdravlja.


Post je objavljen 05.11.2010. u 12:24 sati.