Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/neejoehendrixgameblog

Marketing

Vanquish Demo- Velocity Attack Hands on (Xbox 360)!

SEGA je ove godine u siječnju uvidjela da je partnerstvo sa novonastalim japanskim studijom igara, Platinum Gamesom, pravi pogodak. SEGA, prije 20 godina uz Nintendo vodeća gaming tvrtka, već duže vrijeme muči muke sa prosječnim i slabim igrama, što im ne garantira veću zaradu, te su u posljednje dvije godine otpustili preko 100 svojih glavnih radnika, među kojima su bili i glavni dizajneri koji su radili na SEGA-inom najvećem hitu, Sonicu. Jedini potencijalni serijal koji ih je držao žive je Virtua Tennis, ali na sreću njihovih "skautova" prepoznali su pravi dragulj u mladim entizujastima koji su se prozvali Platinum Games te odlučili potpisati 3-godišnji ugovor za izdavanje igara. Izdavanje igara poput "Mad World" (Wii) i "Infinite Space" (DS) zagarantirao im je zaradu za izradu pravih nadolazećih hitova, među kojima je vrhunska "Bayonetta", tzv mlađa sestra Devil May Cry serijala. U 10. mjesecu, ove godine, samo 9 mjeseci nakon Bayonette, PG i SEGA izdaju Vanquish, akcijski naslov smješten u daljnju budućnost.

IMPRESIVNA GRAFIKA

Havoc engine, stari nam engineski znanac poznat po pokretanju igara poput Fallout 3-ce, Tony Hawk Project 8, Half Life 2 itd, ponovno me zadivio. Vanquish ima vjerojatno dosad jednu od najimpresivnijih grafičkih izgleda i prezentacija za ovu konzolu. Xbox 360, koji je zbog neznatno slabijih pixel-shadera u malenim zaostatkom za Playstationom, te se tu i tamo na nekoj, grafički dotjeranijoj igri, koja je rađena za sve konzole, znaju pojaviti manja opadanja FPS-ova. Međutim, brzina i uzbuđenje Vanquisha ne poznaje tu stvar znanu kao "opadanje FPS-ova". Fantastična grafika jedna je od mnogih stvari koja će vas privući ka ovoj igri.

INTENZIVNA AKCIJA

Vanquish je akcijska igra i to itekako dokazuje. Ono što je "The Expendables" u svijetu filma, Vanquish je u svijetu igara. Od samog početka misije pa do kraja imate valjda 2 do 3 trenutka gdje akcije neće biti jedno 7-8 sekundi. A onda nema stajanja. Ako ne prođete tutorial kako treba i svladate kako tako sve kontrole kako treba, nećete izdržati dulje od 2 minute živi.

DODUŠE, MALO LINEARNO

Iako prekrasnog izgleda i odlične akcije, to je praktički sve što ćete doživjeti. Igra će, izgleda, biti dosta linearna, tipa "Od početka do cilja". No, opet, to je, kao što sam napomenuo, akcijska igra, pa nelinearnost tu praktički i ne treba.

A I PRIČA NIJE NEŠTO

Uz linearnost, tu je već apsolutno isprana priča koja više nikom nije zanimljiva- rat između dvije nacije/vrste zbog teritorija/resursa/ moći, čiji će spas jedne osigurati novi znanstveni projekt, A.K.A. univerzalno odijelo. Zbilja nemaštovito.

DOJAM I ZAKLJUČAK

Vanquish je na prvi pogled ugodno iznenadio, te je nadjačao sva loša očekivanja koja su bila vezana za ovu igru. SEGA se možda ovom igrom napokon vrati na vrh i prisjeti starih dana kad su bili vodeći u gamingu. Nama samo preostaje nadati se da igra ne bude kratka i dosadna, te čekati 16. listopad i izlazak igre.



Post je objavljen 09.09.2010. u 18:28 sati.