Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/kokinsokak

Marketing

Vježbanje, reklame i malo lošeg ukusa

Strgana sam al se pokušavam održati na hrpi s ciljem ostajanja u formi. U biti sam luda očito. Jer umjesto da se lijepo izležavam kad dođem već strgana s posla, ja se idem ekstra dodatno razbit s kriminalnim vježbama. I tako 6 dana u tjednu. Nedjelja je dan odmora al već razmišljam da je popunim yogom. Tek toliko da nije prazna i da me nedostatak zanimacije ne natjera u frižider ili kuhinju općenito. Jer ne kaže se bezveze da gdje ima dima ima i vatre: ako sam u kuhinji postoje vrlo dobri izgledi da ću nešto utrpat u usta iz čiste dosade, obijesti i jer sam se tamo zatekla. A tako se dobivaju kile. A svaki zalogaj ( pogotovo sladak ) se lijepi odmah tamo gdje ga najmanje treba = na guzu. I zacementira se tamo. Zato je kile teže skinuti nego dobiti. Kladim se da postoji neki Murphyev zakon i po tom pitanju....


Neznam koliko vas je vidjelu novu reklamu za Piko salamu. Oni koji je nisu vidjeli nisu ništa propustili i nadam se, za njihovo dobro, da im dotična nikad neće ući u vidokrug. Oni koji su je vidjeli će razumjeti zašto se bude moji ubilački instinkti kad čujem onu klinku koja razvaljuje Pictionary kojeg crta njen djed koji je očito direktni potomak Van Gogha ili nekog drugog istinski "vudrenog" za crtanje. Ma mislim molim vas, da ne počnem od toga da nitko ne crta tako dobro preko činjenice da klinka koja bi uzrastom trebala biti treći osnovne u najbolju ruku, razvaljuje pojmove tipa "svježe!" i "bijelo!" i bla bla. Evo već sam živčana. Jednostavno me nervira ta reklama, ne mogu je ni vidjet ni čut. I dođe mi da se moram zapitati što je cijenjeni proizvođač salame htio postići jer:

a) nema teorije da kupim tu salamu
b) također vjerojatno nikad neću zaigrat Pictionary
c) rade reklamu Plivi jer će hrpa živčane čeljadi pohitat kupit nešto za smirenje živaca
d) potkopavaju već okrhnutu hrvatsku privredu jer se ne mogu ne zapitati zašto plaćam tv pretplatu za tako šugav program u kojem me zlostavljaju reklamama?

Da ne bi ispalo da sam strašno negativna ima i reklama koja mi se sviđa. Ona s curicom i velikim bijelim psom. Gdje curica pred peseka stavlja crtež njegovog želuca i onda se izležava po peseku i mazi ga cerek
Vraća me u djetinjstvo i baš mi je simpatična.



Finalno se moram osvrnuti na loš ukus. Pod loš ukus danas mislim na loš ukus u oblačenju. Vozim se jutros na posao i spazim kreaturu. Nemogu reći djevojku, curu ili nešto treće ( iako je to bila ) radi kriminala kojeg je natukla na sebe. Mislim, nekad stvarno požalim što ne postoji modna policija. Što ne postoji ogledalo koje bi te ošamarilo u prolazu ako si se šugavo obukao i natjeralo te da se presvučeš. Što se čini da općenito Hrvati nisu ljudi od ogledala. Što neki, na žalost, još uvijek ne shvaćaju da novac ne kupuje ukus. Ono što me danas raspigalo na jednoj u nizu trendsetterica bile su čarape na sandale. Ne najlonke nego čarape. Znači onakva crna čarapa kakvu ja obujem kad u čizmama idem u vrt. DEBELA,CRNA,VUNENA ČARAPA! I onda na to bež gladijatorice na petu u kojima nezna hodat nego tetura doslovno pa moram bit pri dodatnom oprezu jer neznam da li će sirota uspjet preć preko zebre ili će mi se složit posred haube. Ali ono što me najviše tu smeta je taj prokleti nedostatak ukusa, smisla za lijepo i šamarajućeg ogledala. Inače možda nebi bilo loše da složim neku listu neukusnih kombinacija ili stvari, tek toliko da sad ne ispadnem nedorečena:

1. čarape na bilo kakve otvorene cipele ( tu ubrajam i peep toeice iako na njih čarapa prolazi pod uvjetom da je crna grilonka i to totalka neprozirna,za sve ostalo nema isprike!)

2. nošenje duge suknje na dokoljenke pa se onda te dokoljenke lijepo vide kroz rasporak iza ( mislim na najlon dokoljenke u bilo kojoj boji)

3. nošenje sunčanih naočala kad nema sunca ( to nije cool ni guba ni trend nego znak da ste kreten koji umišlja da ga vrebaju paparazzi)

4. nošenje uggs ili bilo kakvih čizmi kad je vani očito preko 35 stupnjeva ( isto vrijedi za narikače koje hodaju u japankama i krznenim prslucima kad je preočito vrijeme za zatvorene cipele)

5. trenirka nije odjevni predmet nego nešto što se oblači za izlete u prirodu i planinarenje na Sljeme pa je odlazak na posao u istoj nedopustiv

6. ekstenzije u kosi NISU odjevni predmet


Mogla bi ovako unedogled, ovo je ukratko ono što najviše viđam po ulicama naše metropole rolleyes

Post je objavljen 16.09.2009. u 22:53 sati.