Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/denisavdagic

Marketing

Web koji nudi više od informacije

Ne tako davno, najbolji način za predstaviti sebe, svoju organizaciju, kompaniju, stranku (…), bila je podsjetnica tj. vizitka. Podatci na tom komadiću papira, izgled, dizajn, sve je to moglo utjecati na to da li će vam se netko javiti za posao (što već) ili ne…
I onda se sve promijenilo! Web je ušao u naše živote i s temelja promijenio svijet. Podsjetnice su postale komad papira koji vas ponajprije navodi na web stranice.

Izgled web stranica i informacije koje se nalaze na njima danas uvelike presuđuju da li ćete dobiti posao, donaciju, glasove… Na sve nas koji živimo s Internetom dobar web može ostaviti dugotrajan pozitivan dojam, i učiniti nas vjernim posjetiteljem. Upravo zato pišem ovaj post u kojem ću dati primjer nekoliko stranica koje su mi privlačne što zbog svog izgleda, dizajna ili pregršta informacija na njima, inovativnosti, originalnosti, odnosno kombinacije navedenoga.

Najprije internacionalni primjeri. Hrvatska je odnedavno u članstvu NATO, Organizacije koja je pokrenuta kao sigurnosni savez kontra negdašnjih sovjeta. NATO je nerijetko osporavan ne samo među državama ne-članicama nego i unutar zemalja članica. Naravno, takvu sudbinu dijele sve međunarodne organizacije (prvenstveno UN), no za razliku od brojnih drugih (državnih) međunarodnih organizacija, saveza, NATO se može pohvaliti iznimno informativnim i sadržajno bogatim stranicama. www.nato.int je mjesto gdje se doista možete zadržati satima (ukoliko vas zanima ta tematika)… Nisu to spektakularno dizajnirane stranice. Prekrasne boje i flashevi vas neće zabljesnuti otvaranjem NATO-ove stranice. Međutim, saznat ćete sve što vas zanima o NATO-u, bez obzira da li ste pro ili contra tog Saveza…

Slično je i sa stranicama planetarnog aktivističkog branda, Greenpeacea. Dizajn nije nešto što će vas ostaviti "paf", ali zbog sadržaja itekako vrijedi posjetiti www.greenpeace.org.

Što se biznisa tiče (PR), jedna kompanija me odavno oduševila sa svojim stranicama (i ne samo mene). Još 2006. oduševljeno sam pregledavao stranice Abrakadabra integriranih komunikacija, hrvatske tvrtke koja se bavi PR-om, organizacijom događaja…
Abrakadabra je mlada tvrtka, no njihov uspješan početak sigurno su potpomogle izvrsne stranice (dizajn, informacije…). To je prava vizitka 21. stoljeća - www.abrakadabra.hr.

Ostanimo još malo u Hrvatskoj, pa odmah predlažem posjetu svakako originalnim stranicama kojim se koristi šira regija (govorno područje Sr-BiH-Hr-Cg…). O čemu? O književnosti! Ukoliko imate dara za pisanje ili zaboravljenu pjesmicu iz osnovne škole, na stranicama www.knjiga-online.net možete joj podariti novi život…

Zadržat ću se još malo na pisanju. Jeste li čuli za Tucker Max-a? Ukoliko niste, ne znam gdje živite i čitate li uopće? Takvi moraju odmah na stranice www.tuckermax.com (čitati desetke priča…), a nakon toga neka nabave i "I Hope They Serve Beer In Hell". No, za početak imate što čitati i na webu.
Kada sam prvi puta pročitao Tucker Max priču, nisam sebi mogao doći od iznenađenja, da netko piše nešto tako originalno i novitetno, i uz to veliki dio opusa ima objavljen na vlastitim web stranicama... Upozorenje, nije za one ispod 18 ;-).

Zanima vas PR, marketing i sve to vezano uz Internet? Onda slijedeće stranice svakako trebate staviti među svoje favorite: www.webinknow.com. Stranice su to Davida Meermana Scotta, koje redovito osobno posjećujem. Uz tjedni sadržaj David je na stranice stavio i besplatne e-knjige koje ukazuju na polje njegove ekspertize.

Što imaju zajedničko LA Lakersi i Slovenija? Ljubitelji američke košarke znaju o čemu ja to, a i posjetitelji netom spomenutog Davida Meermana Scotta, jer upravo je on nedavno objavio blog post o fenomenalni fan stranicama Lakersovog košarkaša slovenskog podrijetla, Saše Vujačića. Sportaši imaju štošta za naučiti o webu na stranicama www.sashavujacic18.com.

I? Što sad čitate dalje, komentirajte moj izbor ili posjećujte predložene, nema više :-)…

Post je objavljen 31.05.2009. u 16:50 sati.