Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/denisavdagic

Marketing

Što je s blogom u Hrvatskoj?

Prije nekoliko dana primio sam e-mail od prijatelja, u kojem me propitkuje, primjećujem li kako blog u Hrvatskoj polagano nestaje… Naime, on misli kako opada broj blogera, a njihov utjecaj postaje gotovo potpuno zanemariv… Hm…

Naravno, odgovorio sam kako nije u pravu. Ono što se događa je možda određena zasićenost blogom kao takvim kod šire populacije (korisnika interneta), a uostalom i Twitter uzima svoj dio tržišta. No, nikako se ne može reći da blog nestaje. Prije leži konstatacija da je skok bloga u Hrvatskoj, ali i cijeloj regiji bio pretjerano brz (i nerazmjeran), pa je po onoj narodnoj "tko visoko leti…", blog počeo i brzo padati.

Međutim, prostora za širenje ima još jako puno! Pri tome prvenstveno mislim na korporativnu Hrvatsku, koja kao da ne zna za blog ili bilo koju "novotariju" koju možemo vezati uz Internet. Primjera radi, mislim da bi se srušio sa stolice kada bi mi netko rekao kako Agrokor vodi blog tvrtke, te da Todorić vodi svoj blog, kad su tek nedavno sredili svoje korporativne stranice. Slično je i sa Zagrebačkom bankom, a da mi netko kaže da je Zagrebački holding pokrenuo blog, valjda bi mislio da dolazi smak svijeta, odmah…
Neke kompanije za razliku od prvih imaju snage za velike projekte, kao što je Podravka s coolinarikom, iako opet kada govorimo o kompanijskom blogu, takvoj ideji ni traga ni glasa.

S druge strane, vani (Zapad) je gotovo nezamislivo da velika kompanija nema svoj blog, tipa Coca-Cola, Benetton i tako dalje.

Isto tako, vani je potpuno normalno da poznate ličnosti i raznorazni stručnjaci, imaju svoje osobne blogove, dok kod nas i dalje dominira anonimni blog, koji vrlo često vode i naši poznati sugrađani, ali ponavljam anonimno!?

No, i nešto lošije (po kvaliteti) stanje bloga u Hrvatskoj, ne znači da je blog neutjecajan. Ukucajte Ivo Sanader u Googlovu tražilicu i naći ćete na prvoj stranici visoko rangirane rezultate s Pollitike i CNN bloga. Stvari lošije stoje kada je riječ o zabavi, tehnologijama i slično, pa i tu ima dosta prostora za razvoj bloga.

Blogeri koji prate posjete na svoj blog dobro znaju da veliki broj posjeta na iste dolazi s tražilica, i to je jedna od najvažnijih razloga utjecaja bloga. To što netko ne prati blogove ne znači da ih ne posjećuje i da nemaju utjecaja, jer će prije ili kasnije svatko tko traži informacije nabasati na neki blog!

Post je objavljen 09.02.2009. u 16:14 sati.