Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/auti-za-sve

Marketing

Rolls-Royce Phantom Drophead Coupé

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!




Pet godina nakon Corniche-a stiže nam prvi Rolls kabriolet napravljen odkad je slavna britanska manufaktura u rukama njemačkog BMW-a. Dojam? Fenomenalan!

Prve naznake novog super kabrioleta svi zainteresirani mogli su vidjeti još 2004. godine kada je Rolls-Royce na svoju veliku obljetnicu, 100 godina postojanja kompanije, predstavio model 100 EX. I dok će mnogi pomisliti kako je kabrio model s četvero sjedala i dvoja vrata bio koncept u Rollsu ih takva kategorizacija uopće ne zanima. Naime, EX modeli su takozvana eksperimentalna vozila, potpuno funkcionalna, a na njima se testiraju nova rješenja, sistemi ali i skupljaju dojmovi potencijalne, prilično zahtjevne klijentele. To nije nikakva nova izmišljotina BMW-a jer EX modeli datiraju još iz rane povijesti Rollsa, s najvećim utjecajem između 1919. i 1957. godine.

Phantom minus krov

Drophead Coupé izgleda fenomenalno i nadasve impozantno! Čak 5.6 metara ukupne dužine uz 2 metra širine ostavljaju respektabilan dojam. Izgled je, jasno, preuzet od Phantoma jer dobitnu kombinaciju nije potrebno mijenjati. Od 100 EX-a Drophead Coupé je preuzeo poklopac motora od brušenog čelika koji se nastavlja i na A nosač krova, a tu je i dosad neviđena uporaba plemenitog drva na poklopcu sklopivog krova. Premazana najkvalitetnijim uljima tikovina, kakva se upotrebljava na skupocjenim jahtama, izgleda sjajno, a pretrpjet će i sve vremenske uvjete.

Coach doors

Kad smo kod kapljica kiše valja spomenuti kako krov nije potrebno panično podizati istog momenta kad se nebo otvori jer će materijali korišteni u unutranjošti bez problema izdržati prve kapi. U gospodska stražnja sjedala (samo ih je dvoje, naravno) ulazi se kroz ogromna vrata koja se, zanimljivo, otvaraju u suprotnu stranu. To donosi lakši ulaz ali i veću čvrstoću karoserije jer je A nosač konstrukcijski netaknut. No, daje i poseban šarm svojstven isključivo plemenitom Rollsu.

Silent Ride

Materijali u unutrašnjosti predstavljaju ono naj što je trenutno moguće pronaći na tržištu. Vrhunska goveđa koža, plemenito drvo i tepisi, dovoljno visoki i mekani da se skupocjene cipele utope u njih, dio su Rolls-Royce filozofije kojoj nema premca. Teško opisivo riječima. To jednostavno treba isprobati, jednako kao i vožnju u Phantomu (mi smo imali tu priliku :-).

Mirnoća, tišina, apsolutni izostanak ikakvih vibracija, pucketanja ili sličnog – jednostavno savršeno! Uz sve to, u Drophead Coupéu ponosni će vlasnici uživati u audio sustavu s čak 15 zvučnika. Let the party begin? No sir, lets play some classic music.

Za odabrane

Spomenimo još kako Drophead koristi 1300 novorazvijenih dijelova u odnosu na Phantom dok je za pogon zadužen jednak motor – vrhunski 6.75 llitreni V12 s 453 KS i 720 Nm okretnog momenta kojeg, jasno, isporučuje sasvim uglađeno (zamislite samo prolijevanje Dom Perignona zbog naglog ubrzanja! Ne daj Bože). Proizvodnja u Goodwoodu započinje ovoga ljeta, a fenomenalni Drophead Coupé može biti vaš ukoliko imate sitnicu od 370.000 Eura. Puno? Za Rolls-Royce, ni u kom slučaju.

Post je objavljen 20.12.2008. u 14:50 sati.