Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/auti-za-sve

Marketing

Maybach 62S

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!





U automobile snova najčešće svrstavamo superautomobile; vozila koja ubrzanjem, krajnjim brzinama i cijenom višestruko nadilaze bilo kakav drugi oblik transportnog sredstva s kojim se susrećemo svaki dan. Ovo su automobili čije ćete fotografije lijepiti na zid, zbog kojih ćete sliniti poput dječaraca kada ih ugledate uživo i zbog kojih ćete jednostavno poželjeti biti prljavo bogati.


Automobil koji vam danas predstavljamo najvjerojatnije neće izazvati niti jednu od gore navedenih reakcija. Naprotiv, ovaj automobil izaziva strahopoštovanje i respekt. U njega nećete upirati prstom, niti će vam čeljust "otpasti" kada ga ugledate, no budete li se ikada vozili na njegovoj stražnjoj klupi znat ćete da ste uspjeli u životu.

Malo koji proizvođač se može mjeriti sa legendarnim Rolls Royceom ili Bentleyem. Maybach je jedan od ovih proizvođača. Tamo gdje Rolls i Bentley osvajaju tradicijom i perfekcijom, Maybach razvaljuje sofisticiranošću i naprednom tehnologijom. Maybach je automobil za ljude koji žele više od Mercedesove S klase, što uzevši u obzir činjenicu kako je riječ o automobilu ispred svog vremena i višestrukom osvajaču titule najboljeg automobila na svijetu drži jako puno vode.

Novi Maybach 62 S biti će predstavljen na skorašnjem auto salonu u Pekingu. Riječ je o automobilu koji bi trebao redefinirati standarde u klasi. Namjera je DaimlerChryslera da s ovim automobilom postane vodeći proizvođač šoferskih superlimuzina u klasi, a koje je najbolje tržište za penetraciju ako ne Kinesko gdje s obzirom na stopu razvoja novi milijunaši niču «kao gljive poslije kiše».

I dok Europljani više vole upravljač svog vozila držati čvrsto u vlastitim rukama, Kinezi preferiraju biti voženi na stražnjoj klupi. Suvišno je stoga reći da putnička kabina Maybacha 62 S izgleda tako dobro da bi je se posramila većina luksuzno namještenih dnevnih soba. Prostrane fotelje podesive u svim smjerovima presvučene su najfinijom kožom i ručno prošivene koncem u pratećoj boji. Četvero zonski klimatizacijski uređaj pobrinut će se za ravnomjernu temperaturu u svakom kutku kabine, a ekskluzivni materijali poput umetaka od drva i ugljičnih vlakana osigurat će atmosferu dinamične elegancije.

Slovo «S» u imenu stoji za «Special» odnosno «poseban». Poseban model se od «standardnog» razlikuje po izgledu rešetke hladnjaka, ogromnim 20-colnim felgama, te dvostrukom trapezoidnom izlazu ispušnog sustava.

Maybach 62 S pogoni AMG-ov biturbo punjeni V12 agregat koji iz šesterolitrenog obujma istiskuje impresivnih 612 KS, odnosno 62 KS više od onog u «običnom» modelu 62. Tri tone teškoj krstarici ovo je dovoljno za ubrzanje do 100 km/h za 5.2 sekunde te maksimalnu elektronski ograničenu brzinu od 250 km/h. Masivni moment od 1000 Nm elektronski je kontroliran te «razvučen» u zoni od 1000 do 4000 okretaja po minuti. Usprkos dinamičnim performansama 62 S nije automobil za jurnjavu. Ovjes, prenesen sa modela 62, je podređen ugodnoj a ne sportskoj vožnji kako vlasnicima straga ne bi bilo neudobno dok njihov šofer divlja za upravljačem.

Maybach 62 S nastavlja njemačku tradiciju luksuznih šoferskih automobila. Sudeći prema već sada izazvanom interesu među kineskim medijima, čini se, jako uspješnu.

Post je objavljen 20.12.2008. u 12:04 sati.