Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/auti-za-sve

Marketing

Porsche 911 Targa



Nova Targa je Porscheov novi model dizajniran za vožnju krajolikom s osjećajem vjetra u kosi. Ne znam kome se da toliko raščešljavati kosu nakon vožnje brzinama preko 200 kilometara na sat, ali tko hoće – može.

Glavna razlika između Porschea 911 Targa i Porschea 911 coupe je u velikom prozirnom staklenom krovu koji se na pritisak prekidača može otvoriti i pružiti vam potpuno nov pogled na svijet. Nova Targa može vam pružiti trenutke neopisivog uživanja prilikom vožnje kroz neki lijepi krajolik. Odsada, zahvaljujući posebno dizajniranom "odbijaču" vjetra, koji ne dopušta neugodan propuh u kabini, možete uživati u "topless" automobilu čak i pri nižim temperaturama, bez straha da ćete završiti u bolnici s upalom pluća. Što se tiče sigurnosti prilikom prevrtanja, kao i u cabriu, za nju se brine 30 mm debela cijev izrađena od čelika visoke čvrstoće koja ojačava prednje i stražnje nosače krova i povezuje ih kroz krov, a učvršćena je izravno na karoseriju. Postoje još i bočni ojačivači koji povezuju bočne dijelove krova i bočne dijelove automobila i pružaju dodatan osjećaj sigurnosti. Moćan šesterocilindrični motor zapremine 3.6 l i najveće snage 320 KS osigurat će ovom automobilu mnogo više od lijepog pogleda... ako išta i uspijete vidjeti kroz targa krov dok jurite od 0 - 100 km/h za 5.2 s i približavate se brojci 285 na vašem brzinomjeru! Kočioni sustav je preuzet iz Carrere coupe i izvrsno funkcionira. Isto se može reći i za ovjes koji je, u Porscheovom stilu, tvrd i odlično prianja uz cestu ne dajući mjesta neugodnim iznenađenjima prilikom pretjerivanja u zavojima te kod sportske vožnje i neće vas iznevjeriti ni u kojem trenutku.

Post je objavljen 20.12.2008. u 10:48 sati.