Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/auti-za-sve

Marketing

Audi A6

Novi Audi A6 moćniji je, veći i prostraniji od svojeg prethodnika. On je također sigurniji i bogatiji serijskom opremom.

Novi Audi A6 zadržao je svoj prepoznatljivi zaobljeni izgled i eleganciju. Veće promijene nanesene su na prednju masku automobila, koja sada odaje veće težnje Audija da novu A6-icu prikaže u izraženijem sportskom i agresivnijem maniru no kod prethodnika. Aposolutna novost je maska u stilu Auto Uniona koju bi nakon A6 trebali preuzeti i drugi modeli u ponudi. Interijer je ergonomski doveden do savršenstva. A6-ica bez problema udobno smješta četvero putnika i gomilu njihove prtljage. Kontrolna ploča, zajedno sa kožom presvučenim upravljačem i centralnim uređajima nakošena je u smjeru vozača. Završna obrada interijera na najvišoj je razini. Kvalitetna plastika te oku i dodiru ugodni materijali upotpunjuju dojam kako u Audijevi dizajneri ništa nisu prepuštali slučaju.

Napredak kroz tehnologiju

Vlastitu krilaticu «Napretka kroz tehinku» Audijevi inženjeri u Ingolstadtovim razvojnim postrojenjima shvatili su doslovno. Tako je u novi A6 ugurana sva sila elektronike koja putnicima stoji na usluzi kako bi bili sigurniji, osjećali se udobnije ili se jednostavno zabavljali. MMI basic, centralni sustav upravljanja putem 6'5 inchnog LCD zaslona omogućuje rukovanje multimedijalnim sadržajima kao što su DVD ili višekanalna stereo glazba na BOSE-ovom ozvučenju.

Snaga koja klade valja

Novi Audi A6 biti će pogonjen varijacijom dieselskih i benzinskih agregata, od kojih ćemo kao najinteresantnije istaknuti V6 3.0 TDI te 4.2 V8 benzinca. Tijekom 2005. godine u Hrvatsku bi trebao stići i 3.2 FSI benzinac s izravnim ubrizgavanjem goriva . Sve motore krasi konstantna krivulja porasta snage i okretnog momenta kroz čitavo radno područje od 2000 do 6500 o/min, što se ponajviše očituje kod pretjecanja kada snažno pritiskanje papučice gasa uzrokuje trenutnu reakciju motora bez obzira na brzinu u kojoj se nalazi. Poradi ogromnog okretnog momenta, jedino će modeli 2.4 V6 te 3.0 V6 benzinci, biti ponuđeni sa 6-stupanjskim manualnim mjenjačem te prednjim pogonom, dok će ostali modeli serijski dolaziti sa automatskim Tiptronicom i integralnim Quattro pogonom na sva četiri kotača. Ubrzanje od 0-100 km/h kreće se u rasponu od 6,1 sekunde za 4.2 V8 do 8,9 sekundi za 2.4 V6. Maksimalna brzina elektronski je ograničena na 250 km/h.

Post je objavljen 20.12.2008. u 10:44 sati.