Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/nenadtv

Marketing




Go to ImageShack® to Create your own Slideshow

Još dok je bila u rodnom Barbadosu Rihanna je pobijedila na natjecanju ljepote, a onda je upoznala producenta koji je tamo ljetovao i koji joj je sredio put u New York i upoznavanje sa Jay-Z-om. Nakon toga ova se slatka egzotična ljepotica pretvorila u super zvijezdu, gotovo preko noći. I postala zločesta. Ili?

Starom iskusnom liscu kao što je Jay-Z nije bilo teško prepoznati potencijal koji je Rihanna nosila u sebi i znao da je da će mala tinejdžerka izrasti u nešto puno veće, trenutno čak i veće od njegove cure Beyonce.


I tako je Rihanna radila i radila i u dvije godine izdala 3 albuma, a najintrigantniji je svakako ovaj treći gdje se Rihanna predstavila kao nekad dobra cura koja je postala zločesta ( "Good Girl Gone Bad"). No je li Rihanna stvarno postala Bad Girl ili je to samo vrstan marketinški trik za veću prodaju albuma?

Teško je reći, iako ima više istine u marketingu nego li u stvarnoj transformaciji Rihanne u zločestu curu. No da Rihanna više nije stidljiva cura s Barbadosa, već se priviknula na status zvijezde i pokupila potrebnu dozu "zločestog" imidža to stoji.

Uostalom prate ju tračevi kako često mijenja frajere, trenutno je na redu Josh Hartnett, a navodno ju Beyonce ne šmeka previše jer se previše mota oko njenog Jay-Z, koji se smatra svojevrsnim skrbnikom mlade Rihanne. Prema nekim tvrdnjama bilo je i strastvenih trenutaka između nje i njenog "skrbnika" i to čak za vrijeme koncerta Beyonce. "Skrbnik", moš' mislit. Više od pola muške populacije bi s guštom skrbilo o Rihanni.

Ovo je Rihannin famozni mega hit "Umbrella" koji je označio njenu transformaciju ka imidžu zločeste cure ili ti ga čim manje odjeće, a što više pokazivanja dijelova tijela, te seksi poza i pokreta. No to nije ništa čudno, seks se uostalom uvijek najbolje prodaje, a glazbena industrija nije izuzetak, te se Rihanna naprosto prilagodila zahtjevima tržišta. Što se tiče pjesme "Umbrella", stvar je tipično catchy i jednostavno vam se uvuče u uho ono Rihannino "ella, ella, ella". Drugim riječima pjesma je dobra zbog Rihanne, a ne obrnuto.

Post je objavljen 30.06.2008. u 15:11 sati.