Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/littlehighschoolgirl

...napokon novi post...

Aloooo...evo me opet. Malo ću vam ispričat o putovanju u Italiju. Od 5 ujutro smo putovali prema Istri, onuda smo za pola sata prešli Sloveniju i prvo stigli u Portogruaro. Ondje smo obavili šoping, a ja sam si kupila 3 majice i benetton torbu. Čak smo se i ko luđakinje slikale u onim kabinama u zadnjih 5 minuta. Nakon 2 sata smo stigli u Veronu gdje je bilo fakat zanimljivo, ali sparno. Ondje sam si kupila još jednu majicu, i gledali smo Julijin kip i balkon. Po povratku u hotel je vozač prvog busa zalutao u neku šumu di smo se jedva izvukli van. Na kraju smo završili na samom brdu (jaakooo visoko i zavojito) u hotelu Belvedere s pogledom na jezero Lago di Garda. Malo smo klopali, a nakon toga je bilo najzanimljivije. Bila sam s curama u disku, gdje smo ples nastavile u sobi prekoputa naše, ludirale se cjelu noć. Andreja je dobila fraze nakon jednog guta votke i ulaženja dečkiju u sobu u 2 u noći, jer su u hodnik postavili kamere. Al je bilo preje*eno. Čak je i Ana Marija plesala i izmislila partizanku, dok smo Ivana i ja osmislile pjesmicu: 'pliva patka preko Save, a u Savi dvije kite plave'...:P. Sljedeće smo jutro oko 10 se zaputili u Gardaland. Bilo je fantastično. Na Mammutu sam se sva polomila, na sva tri vodena sam se smočila do kože, a najdraži mi je bio Colorado. Moram priznat da su talijanske pizze preodurne i preskupe. U Teksaškom Saloon restaču su nam čak naplatili euro za sjedenje, što je totalka glupo. Jedino čega me bilo strah su Blue Tornado, Vlak smrti, Seqvoja i slobodan pad. Na skoro sve ostalo sam išla. Rado bi se opet vratila tamo.........al put je prenaporan. (Na tom sam izletu uspila potrošit svih 100 eura :P...luđakinja)
Sinoć sam bila na partyu, je*ote,skupilo nas se trinaesterno, a za pit su bile meni omiljene žestice. Rekli su mi da sam opala klupe,al ja se tog ne sjećam. Muzika do zore, imam preko 200 fotki.
Još imamo 2 tjedna škole, lagano učim (pogotovo biologiju), ali sigurno prolazim s 4. Najbizarnije je to kaj nam je profa iz Hrvatskog (koji nitko ne kuži) dala da pod testom pišemo uz pomoć vlastitih bilježnica. Garant ću dobit 5. Nedavno mi je bila i sekina maturalna večera, haljine su bile predivne (pozz seka).
U petak smo bili u Crikvenici, kad onda kiša. Putovamo-kiša,u gradu smo-kiša,vraćamo se-kiša. Stalno je padala kiša, mogla sam sama sebe ocjedit od silne vode. Neki su se kupali, imala sam i ja namjeru, ali je završilo selidbom iz jednog restorana u drugi kafiić i obrnuto. Najbolji dio mi je bio povratak kući, jer smo se s ekonomisticama ludirale totalka. Botica je malo pukla pa smo se gađali maramicama i ostacima hrane, u najlošijem busu kaj smo mogli dobit. Naš razred, 14 iz 1.b i 5 iz 2.c. Čista smijurija...
Za kraj pozzam i kissam: Ivanu, Andreju, Miu, Boticu, Ana Mariju, Ivonu i Almu & Barbaru.....zakon ste ekipa.......by...
(ps-imam novi avatar i novost u boxevima)

Post je objavljen 08.06.2008. u 17:14 sati.