Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/sayica

SAN MARINO, RIMINI, MIRABILANDIA...

eto mene..
za vikend bila u u itlaiji...san marino, rimini, mirabilandia...
bilo je jebeno...u 5 smo krenuli sa delte....vozili se 7 sati do riminia...tj do mirabilandie...neš slično ko gardaland...bilo nam sunce...cijeli dan....predobro....znači od nekih 12 sati do 5 i pol smo bili tamo...pa smo išli u neki veeeeeeeliki trgovački centar....ogroman je...koda spojiš jedno 4 naša tower centra...pa smo se vozili jedno pol sata....do hotela u kojem smo spavali...u riminiju...u 8 imali večeru...do 10 i pol se spremali...došo bas po nas...pa u disco...i tamo bili do 1 i pol ujutro....pa smo morali ić ća...došli oko 2 u hotel...zajebavali se..pričali...nas par otišlo kod dečki u sobu...al nas raska skužila pa nas je u 4 i pol potjerala u svoje sobe....he he... =)
spavala dva sata...u 7 se digla...spremila sebe..potrpala stvari u kofer...išli na doručak...u 9 krenuli za san marino....došli oko 10...razgledali san marino...pa smo imali slobodno do 2 sata popodne....šetali...jeli pizzu...sladoled...full je ljepo tamo...u 2 krenuli za hrvatsku....popizdila u basu....7 i pol skoro 8 sati vožnje...s tim da smo 3 put stajali po pol sata....koma...nemoš tako dugo sjedit u basu pa da ga jebeš....dupe me bolilo....jedva san čekala da dođemo, došli oko 20 do 10...došo stari po mene...došla doma....i ravno in the bed....od 11 do 8 spavala ko beba....

sve u svemu bilo nam je predobro...savršeno....
stavit ću slikice...i par videa...ša sam snimala...
ajte ljudeki ...pozzz...&..kissich.. =)

slikice...
a video ću stavit sutra...
jer mi se sad neda...odo ja spavat...

Post je objavljen 21.04.2008. u 22:00 sati.