Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/1myspace

E S K U R Z I J A ! ! ! !

eeej! ljudovi moji kako i sam naslov kaže ESKURZIJA!!
ajme bilo je savršeno, neznan odakle da počnem...bilo bi najboje od početka
najprije da rečan ako štogo zaboravin napisa da mi se to reče pa da napišen!
eo vako...
1. dan smo se svi trebali sastat na trajektnom pristaništu u 5 ipo i našli smose.
Išli smo trajektom preko Drvenika gdje su nas čekali autobusi (2).
nakon što smo se smjestili u buseve, nakon nekog vremena počele su pjesme...naravno HAJDUČKE...
negdje na po puta stali smo u Hrvace gdje je ekipa kupila pizdarija za put...
zatim smo stali u sinj ili senj neznan ni ja da pokupimo vodiče, i baš je onaj luđi vodič doša u naš bus, zove se Jakov Škaro, Škoro neznan baš...
...još smo se neko vrime drndali buson do Macole gdje smo stali na ručak nakon ručka išli smo pu Plitvica, ajmeee kako je tamo lipoooo...
jeba led Plitvice pune Francuza a ja i 5rovička svakome se javile..haha
i napokon ka smo oko 7-8 uri navečer došli u Oroslavlje u pansion Zagi legla san ali jbg morala san po večera a kasnije i u disko...grrr
nakon diska bi je jedan zajeban događaj ali mi se sa neda pisa ...
2. dan u planu bilo je obić Krapinu, Trakošćan, Varaždin i Mariju Bistricu
ka smo došli u Krapinu odma se ovi šta tamo radi navi a nzn ko ga je sluša, ali oke Blaženka je sigurno nešto zapantila...lol
ka smo obišli ti muzej išli smo na Hušnjakovo kako se to uopće i zove...tamo smo se malo slikavali s onima kipovima prajudi...
...a ka smo došli u Trakošćan oni vodič i nije nešto bi naporan svaka mu čast!!!!...jbg nismo mogli ništa slika a bas ima lipih stvari
a u Varaždinuu, ajmeeeee ona stara Kata kolko ta može izgovori, aaaaaaaaaaaaaaaaaaa...a ja neznan ko je nju sluša, al oke
u Varaždin smo stigli taman na ručak...a koji su ispadi pali za ručkon tamo, uuuu sve za konobara...hahahaha
iza ručka stara Kata nas je negdi odnila nzn ni ja koje su sve ono zgrade...nakon 2 ure ima li smo po ure slobodno, šta san dobro iskoristila :D, a nakon po ure ope pilaona...
zadnja stanica u Varaždinu bilo je varaždinsko groblje, uuu jbt kolko je to groblje, groblje u groblju................
ka smo došli u mariju bistricu tribali smo poć u naše karmelićanke ali nismo jer je nešto bilo...
o disku neću ni priča jer je bilo bezveze jedino kad je nastavnik Drago plesa...hahahahahaha...to ste tribali vidi!! ili ka je Đaja zaspa na stolici U DISKU!!
3. dan smo bili cili dan u Zagrebu..uuufff ima za priča...slikala san par slika pa ćete vidi...
vidili smo Đapića ispri sabora u autu...
ja san nekima kinezima rekla nešto na japanski a oni se pobunili i počeli oni meni nešto jkghiughiduhzdhb, je je sve te ja razumin, kako da ne
ajmeee a u ZOO bilo je životinja svake vrste, kako god i u mom razredu, hahaha...
iza ZOO išli smo u tehnički muzej...ZAKON!! najviše mi se svidi rudnik, planetarij, oni izumi Tesle i oni padobrani...LUDARAA
ko je hoti moga je poć u memorijalni muzej Dražena Petrovića, dok bi drugi išli u KING CROSSA, ja san išla u Petrovića i ni mi ža!! vidila san njegovih trofeja pun kufer, je da u king crossa nisan kupila ništa značajno al jbg
4. dan išli smo pu Dalmacije a puten do dole išli smo prvo u Stubicu kod Gupčeve lipe, pa kod Matije Gubca
ee da išli smo i u tvornicu DONNA, ajme kako tamo smrde jabuke...ka san tamo ušla rekla san "neznan ka ću sljedeći put pit sok" lol
onda smo stali kraj ja mislin spomenika domovine di su napisani stihovi himne i slikali se...slike su lude
pa smo stali u Kumrovec, rodno selo Josipa Broza Tita...sve su kuće iste, a ope neka stara baba je tamo srala i pravila se pametna a daleko je o toga...hahaha
i ka smo napokon stigli na Murter smjestili smo se svi u isti hotel...wee to se čekalo!!!
iza večere stali smo u hotelu...mislili smo cila noć je naša, a ka ono u ponoć razlaz...grrr...imali smo planove na se oko 3 ali pola nas je zaspalo pa...ništa o tega...
5. dan odma ujutro oni Đaja doje na vrata i kuca ko sivonja...ma daaj čoviče skuliraj se!!!
..........................................neda mi se više pisa..................................................
sve u svemu bilo mi je predobro, savršeno, odlično...
a kolko je parova došlo s eskurzijeee...uuuu
a vodič je ope svoja priča, uvik ti je njemu bilo ako bi uopće ikako i govori, s naše lijeve strane...a ka nebi govori doša bi gore na zadnja i igra bi s nama karte i zajebava se s nama...ma LEGENDA
a Turek i ona njegova PELATA, jebala ga pelata...aaaa Đaja ju je bi vaze...hahahahahaha
a ope 5rovička...ludača
i još mali miljun stvari koje mi se sa neda nabraja ali ako san štogo dobro zaboravila JAVITE!!!!!
kogo će re da san luda šta san pisala ovoliki post...e pa neka govore meni je bilo pre dobro!!!!!
btw. post pišen tri dana jer izgubim inspiraciju zubobang
a slike...ajme ima ih pun kkkkufer...hehe...evo ih tu dole pa gledajte
pozdrav svima pogotovo sekama i darovanim kučkama...hahah
i najveći pozdrav mariu!!! drž' se!!

pussaaa

Post je objavljen 30.09.2007. u 09:53 sati.