Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/mycrazyylife

... šolta zabava i sve to.. nedostaje mi!

eto kako kaže naslov, da kažem nešto malo o mom tjednu na šolti...!
na put smo krenuli u noći s subote na nedelju u 3:10 smo krenuli iz barbana prema puli i pazinu pokupit još neku djecu... dok smo došli do pule u busu smo bile ja i fredy s nekim dečkima iz Labina... ja sam u to vrijeme razgovarala s dečkom, a fredy nekim čudom držala oči otvorenima... ti dečki su galamili ko budale (naravno u to vrijeme ih još nis poznavala)... e onda smo došli do Pule... tamo su u bus došla još neka djeca... onda smo krenuli u pazin, i tamo ja mislim pokupili još dva dečka i 2 cure! u to vrijeme nisam nikog poznavala...
put je bio duuuuuuugačak i izmorio nas je svih, kad smo napokon stigli do splita, nakon dvije il tri pauze u trajanju od 30min, bilo je užassssssssssno vrućeeeee... napokon smo dočekali i brod za na šoltu, nisam se nadala da će biti toliko dugačak put do tamo (iako i nije biop jaaaako dugačak bilo je dosta da me izmori).. kad smo stigli morali smo popunjavati neke papire i ta sr**a... napokon došli smo i do soba... ja san bila u sobi s: fredy, fabianom, ivom, leom i vanom (sve osim fredy su curke iz pule).... ugl, prvi dan nam je bio super krenuli smo na sat imali ručak okupali se jedanput itd. tada je došla večer, u negdje 11h su nam pregledavali sobe, kao tipa gasite svjetla i tako te stvari... ja sam naravno odmah čim su se makli iz naše sobe otišla po mobitel (ako ga već nisam imala uz sebe) i zvala dečka... govorili smo negdje od 11h-3, 3 i po... onda sam od umora otišla spavati (nisam spavala cijelu proteklu noć..) tako da otišla sam ja spavati, kad odjednom ujutro čujem uzvik BUĐENJEEEEEEE! si mislim šta je ovo sad? 11h ili? pogledam na sat ono 8h, i pomislim neko se šali i okrenem se i nastavim spavati... kad za 15 min opet isto pa sam morala ustati iz kreveta, što je pravo čudo jer se ja nikad ne budim prije 11-12... znači ustala sam, otišla na doručak i kasnije na sat.. onda smo imali slobodno do 12 pa opet na sat pa ručak i tako te stvari u 15:30 kad nam je završio sat išla sam na plivanje s frendicama iz sobe.. već drugi dan imali smo izlet u SUPETAR na nešto (pod to nešto podrazumijeva se tobogani i voda) =)) onda smo išli kući... (tj u svoje sobe pa na večeru)... sljdeći dan nam nije bilo učiteljice pa sam ja odlučila kad već moram na sat da idem na sport... i tamo sam upoznala jednog dečka, kojem sam rekla: "da igramo dečki protiv cura, cure bi vam isprašile guzice" i oni su prihvatili... prvo smo ih dobili 1:0 u setovima, a onda kad su se napokon probudili počeli su igrati kako treba, te dobili nas 3:1 (čestitam)..... tad sam upoznala jednog od svih tih dečkiju koji su bili s nama u busu.. filipa, koji je taj tip... igra odbojku bolje nego cure (koje btw treniraju) igra nogomet super; sve mu ide... taj sam dan bila sva ono neka čudna i baš sam ga pokušavala dobiti u svemu, ali prema vašem pogodku nije mi uspijevalo... ali smo se družili .. već sljedeći dan upoznala sam se s Paulom_; cura je super, iako je iz korčule; i rijetko kad da ću je vidjeti ali, skompale smo se... i ona me je upoznala s dečkima iz labina.,.. lolz--- i tako smo se mi družili bili non-stop zajedno i tako to. navečer nakon disca dogovorili smo se da ćemo usred noći ići kod dečkiju iz labina u sobu, i išli smo... billo je super... od 1:30h do 4:30h, baš smo se zabavljali! onda sam već provodila više dana s njima nego s curama iz sobe, ali to nije bio problem, nego problem je bio u tome što se jednoj curi iz sobe sviđao jedan dečko koji je bio u mom društvu, i kad sam ih htijela upoznati nije mi baš uspjelo jer je ova istrčala van, ja mislila da se ona naljutila na mene nešto ali očito nije.. ali sve cure iz sobe su bile ljute na mene pa i nije bilo čudo što sam skoro na skoro spavala nasred hodnika... heh... al nije bilo vremena za prepirku, ispričavale smo se jedna drugoj i izgrlile se, a tek onda otišle na spavanje, a ja na mob... tek u petak sam markirala s jednog sata, ja i Paula.... a učiteljica nas je optužila da smo izašle iz kampa, otišle u trgovinu, svega je bilo dok se mi nismo počele svađati s njom dal je bilo tako ili ne... ma ugl iste te večeri sam bila na plaži na hawaii night.. lolz.. ma bilo je super.... kupala sam se u majci itd. sljedeće jutro moja grupa i ja smo morale uvježbavati neku pjesmu koju sam ja pjevala, a oni plesali, curke su bile zakon! i narfavno navečer nasred pozornice s velikom tremom pjevala sam ko luda! još mi jedna curka iz zagreba; matea viče pleši!!! a nakon nastupa me je izgrlila i ona i još par njih! i naravno tada sam otišla u krevet... kad ono nitko nije pregledavao sobe; valjda zato je je bila zadnja večer! i tako meni paula pošalje poruku da je sama u sobi da bi ja mogla doć; još sam kasnije zvala filipa, i otišla po dečke u sobu ali je pola njih spavalo a druga polovica je bila u strahu da ih ne ulove, pa su na kraju samo matteo i dominik išli.... ujutro smo se morale ja i paula oprostiti; ta mi curka full jako fali ( a znam da fali još jednoj osobi) a cijelih 9h sam se vozikala u autobusu s dominikom, filipom, acom, šiljom, matteom, itd. (detalje neću iznosit; ništa u vezi mene, nego u vezi ace i filipa) ... tako da znate,, stigla sam kući u 22h...
sve u svemu jako sam se zabavila, fale mi već svi, volim ih... nedostaje mi sve to ali život ide dalje... nadam se da ću ih još kada vidjeti! =))
ajde dosta sada.. pusa!

Post je objavljen 16.07.2007. u 12:51 sati.