Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/23000

dubrovnik i split

svaka čast splitu, ali nema do dubrovnika... jasno, odmah iza zadrasmijeh.
trebala sam se vratiti u četvrtak, ali sam se vratila u petak. priko vikenda sam se odmarala, tako da vam se tek sad javljam.
prvo sam išla u split kod tete i tamo sam prespavala s ponedjeljka na utorak. onda smo u utorak oko 3 pošli u dubrovnik. na početku nas je pratio potopblabla, ali se već kod omiša razvedriloyes. prvo smo stali kod svetišta vepric 15ak minuta. razgledali smo i pošli dalje. na putu smo ručali, u onom restoranu, u stonu, kapetanova kuća kod lidije kralj. rižoto je bio supernjami. kad smo konačno ugledali dubrovački most (nakon 4 mukotrpna sata putovanjaburninmad) morali smo stati i slikati sesmijeh. još 10ak minuta. onda, kad smo prešli most, smo KONACHNO vidjeli tu šugavu tablicu dubrovnikapuknucu. u 7 smo došli u hotel! uzeli smo dvosobni apartman (veći od tetinog stana!eek) s tv-om. večerali smo i oko ponoći (i kasnije) pošli leći. ja se digla u 11, obukla se, i oko 2 otišla na stradun. tamo smo lutali po suvenirnicama i crkvama, ručali i otišli se okupati na jednu lipu dubrovačku plažu s one reklameyes. valovi nas pomeli ko miševedead. oko 7 ipo smo krenuli natrag. cilim putem smo slušali vannu i whitney hustonbang. došli smo u tetin stan oko ponoćidead. ne moram ni spominjati kako sam se odmah s vrata zavalila u krevet i zaspaladead. u četvrtak, kad sam se digla, išla sam prošetati splitskom rivom(da vidite kako more smrdidead) i privrnula sve štandove. tamo sam kupila KONACHNO sunčane naočale (ogromne su, izgledam ko sovanutcoolnut) i jednu lipu crvenu majicu s kopčomnaughty. onda smo išli ručati, pa se kupati, pa natrag kući. onda je bilo prekasno da krenem za zadar, pa sam još jednu noć prispavala kod tete. navečer joj je doša dečko pa je cvitala od srićenut. onda sam u petak autobusom, posli ručka krenila za zadar.
oko 7 ipo sam došla, prošetala s prijateljicom i (opet) oko ponoći zaspala. i (opetwink) sam se u 11 probudilasmijeh.
eto, to je bilo to. pozzzzzzzam vas sve i toplo vam savjetujem da, čim stignete, odete u dubrovnik, jer je to !!!ODMAH POSLI ZADRA!!! najlipši grad u hrvatskoj.
pa-pamah

Post je objavljen 09.07.2007. u 11:46 sati.