Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/vjestica1

Marketing

UPUTE ZA (NE)RADNIKE

1. Nikada ne izlazite iz ureda bez papira u ruci
Ljudi koji nose papire izgledaju kao zaposleni, na putu na važan sastanak. Ljudi s praznim rukama izgledaju kao da idu u kantinu ili zapaliti cigaretu. Osim toga, potrudite se nositi što više papira doma, kako bi ostavili dojam da čak i tamo radite.

2. Kompjuteri osiguravaju izgled zauzetosti
Ako se koristite kompjuterom, onome koji gleda sa strane izgledat će kao da radite. Vi možete čitati svoju poštu, biti na chatu ili igrati pasijans. Ako vas za tim poslom zatekne vaš šef, objasnite mu da usvajate nove programe i štedite novac kompanije za tečajeve.

3. Gužva na stolu
Samo oni iz uprave mogu imati čiste stolove. Za sve ostale to je znak da ništa ne rade. Rasporedite hrpe dokumenata po cijelom stolu. Prošlogodišnji dokumenti sa strane izgledaju isto kao i ovogodišnji - jedino je važna količina. Što više dokumenata raspodijelite po hrpama. Ako nekoga čekate, stavite njegov dokument u sredinu hrpe, i nađite ga tamo kad se taj čovjek pojavi.

4. Automatska sekretarica
Nikad se ne javljajte na telefon ako imate sekretaricu. Ljudi ne zovu da vas pitaju kako ste - zovu da bi vas prisilili da nešto radite. Tako to nece ići. Ponekad preslušajte poruke, i ako vam je netko ostavio poruku s mogućim poslom - nazovite ga u vrijeme pauze kada ga sigurno nema na radnom mjestu i ostavite mu poruku na sekretarici.

5. Izgledajte ljutito
Uvijek se trudite izgledati ljutito - to kod šefa ostavlja dojam da imate previše posla.

6. S posla odlazite kasno
Uvijek se trudite odlaziti kasnije, pogotovo kada je vaš šef još uvijek na poslu. Za to vrijeme možete riješavati križaljke ili ćitati novine za što niste imali priliku ranije. Kad idete doma, obavezno prođite pored šefovog ureda. Šaljite mu poruke za vrijeme neradnog vremena ( 22:10, 07:05) kao i za vrijeme blagdana i praznika.

7. Dopunite svoj rječnik
Čitajte više kompjuterskih novina i izaberite nepoznate riječi. Slobodno ih upotrebljavajte u razgovoru s nadređenima: on nije dužan razumijeti vas.

8. Imajte 2 sakoa
Ako radite u velikom uredu, uvijek ostavljajte rezervni sako na stolici. To izgleda kao da ste negdje otišli nakratko. Drugi sako oblačite kada šećete ili obavljate svoje stvari u radno vrijeme.

9. I NAJVAŽNIJE !!!
Da vam nije palo na pamet ovo pokazati ili poslati šefu.


Post je objavljen 26.06.2007. u 07:55 sati.