osvrt na završenu ligu i pay off

MOGU LI BUBOSI DO POTPUNOG IZNENAĐENJA?

U susret poslednjoj nedelji jesenjeg XXI sampionata lige sampiona amatera pokusacemo da iz bubulejskog ugla gledista damo sumarni pogled na ono sto se desavalo unazad 12 nedelja.
Iako su skoro svi timovi zadrzali osnovne kosture svojih momcadi doslo je do nekih neocekivanih oscilacija i promena u igri i rezultatima na tabeli.
Kada se, imajuci u vidu superiornost koju su prikazali u prethodnom prvenstvu, ocekivalo od Viljamovke & Kisele da ce i u novoj sezoni prikazati slicne rezultate, desilo se da je ovaj tim vec na prvih nekoliko utakmica prikazao neverovatne oscilacije i padove. Tek u drugom delu lige uspeli su da se podignu i opravdaju svoj renome, ali to im je bilo dovoljno tek za 4. mesto u ligaskom delu. Uspesno prebrodjena prepreka u prvom kolu play-off-a i pobeda nad Kurvom Bandom od 3-0 govori ipak da na ovaj tim treba ozbiljno racunati kao favorite za prvo mesto.
Potpuno je drugacija prica o St. Etjenu, sledecoj ekipi koja se pred pocetak svrstavala u uzi krug favorita. Oni su cele sezone dominirali, bili nepobedivi, da bi se u na prvoj prepreci u play-off-u spotakli i izgubili od Bubuleja (2-3).
Za razliku od prosle sezone Lipin Lad A demonstrirao je mnogo cvrscu i tecniju igru koja im je donela visoko 3. mesto u ligaskom delu, a uspesno je prebrodjen i protivnik u doigravanju (5-2 protiv Neandrtalaca). Svakako da je kljucni momenat za njih u ovoj sezoni bilo dovodjenje odlicnog levonogog tobdžije Zlatara čiji su golovi presudili vecini njihovih protivnika. Cestitka upravi L. Lada A koja je ovog igraca preuzela Bubulejama ispred nosa!
Njihovi dvojnici Lipin Lad B, ove sezone uglavnom nisu licili na sebe. Izgleda da su stalne izmene u sastavu i odstustvo kljucnih igraca u vaznim utakmicama dovele do losih rezultata i neucesca u samoj zavrsnici prvenstva. U svakom slucaju Brka bi mogao da razmislja o prosirenju i podmladjivanju igrackog kadra.
Duvanika sigurno ima razloga za zadovoljstvo jer se na kraju ligaskog dela nasla na (za mnoge neocekivanom) visokom 2. mestu. Oni su i u polufinalu play-off-a i videcemo sta ce ovaj mladi sastav uraditi do kraja.
Ono sto je uocljivo u ovom prvenstvu je da su iskusniji timovi i oni sa manjim igrackim kadrom platili ceh zamoru. To se sa sigurnoscu moze reci za nekadasnje sampione Jetre, Stoku, Lipin Lad B, ali i Viljamovku i Bubuleje. Videlo se da ovi timovi jednostavno nisu bili u stanju da izdrze neumoljivi raspored koji je nametnut.
Postavlja se i pitanje sta se to desava sa jednim od najstarijih klubova, Prasinarima? Kako objasniti da se ova ekipa nije uopste pojavila u poslednjem kolu kada se odlucivalo o njihovom ucescu u play-off-u i tako omogucila direktnim konkurentima, Bubulejama da nastave takmicenje. Zli jezici tvrde da su u pitanju i neke zakulisne radnje, ali mi se u ovom osvrtu time necemo baviti.
Kad smo vec kod Bubuleja treba reci da je ovaj klub jos jednom na volseban nacin pokazao svoju velicinu. Prosle sezone Bubosi su blistali u ligaskom delu, da bi u play-off-u lagano ispali od Lipin Lada B. U ovoj sezoni, prikazali su katastrofalnu igru (uglavnom), nikad vise razmirica i cak se pricalo o mogucnosti istupanja iz takmicenja, da bi u play-off utakmici, u fenomenalnoj predstavi, savladali do tada nesavladive Sentetjenovce. Dugo ce se jos prepricavati igra Pierra Boja-na koji je sa tri sjajna gola gotovo sam pobedio favorizovanog protivnika. Mnogi koji su dugo osporavali kvalitete ovog igraca morace sada dugo da cute jer iza njega je sezona u kojoj je na 11 utakmica postigao isto toliko golova i gotovo samo njemu Bubuleje mogu da zahvale ovom happy endu kojem se blize.
Mogu li Bubuleje i vise od ovoga? To niko ne zna, pa ni oni sami, ali ako budu u svom elementu, ne treba se cuditi i ako (ih) budemo (gledali) igrali i finale.
Na kraju par reci i organizaciji...
Posle mnogo neopravdanih kritika na racun organizacije, svi objektivni izvestaci slazu se u jednom: Chaletu (McFatheru) treba reci hvala i razmisliti o kupovini neke lente koja bi mu se dodelila i koju bi mogao da nosi u svecanim prilikama. Takodje, oni koji ovaj odgovoran posao preuzmu od njega trebali bi da uz pomoc sponzora obezbede i izvestan novcani fond iz kojeg bi se nekadasnjim funkcionerima lige (tu uracunati i legendarnog Mirka Bebicu) isplacivala simbolicna mesecna prinadleznost – pemzija.

Post je objavljen 03.10.2006. u 13:48 sati.