Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ud

Marketing

unter zweit unt stunde reit

AHA... sretan si, sretan si, pojeo si pečurke :-) Ljudi moji, došla mi je iz glave u guzicu jedna guzica!
Guzica mi je objasnila što mi danas oralno unosimo u vlastiti organizam. Unosimo sranja, sranja koja imaju dobru reklamu. Npr. KoKa-Kola ima po meni danas najbolje reklame, a sadrži žive i mrtve organizme nepoznatog podrijetla (podrijetlo poznato uredništvu) u praškastom obliku razrijeđene sa H2O vulgaris. S druge strane tu je McDolarnds, koji također puno love ulaže u marketing, te raznorazne klaune i maskote. Ljudi misle da dobra reklama znači dobar proizvod i masovno posjećuju dotične restorane koji zaleđuju raznorazne proizvode upitnog podrijetla, (zovi uredništvo, haha) te kasnije prodaju te iste proizvode pod svježe. Po meni, jedini "dobri" proizvodi tamo su stvari koje se mogu zalediti, (čitaj: sladoled) sve ostalo je za bacit u roku sad ili odmah. Dakle, do not go to McShitlands i ne pit Koka Kolicu.

Post je objavljen 30.01.2006. u 22:12 sati.