Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/filologanoga

Marketing

Vrijeme na blogu

Jedan od vanjskih blogova --- Grand Text Auto grupnjak --- ima nešto interesantno; podsjetilo me na stalni problem o kojem je i Ane piskarala/piskarnula (izvintemešto...) u svom komentaru o obradi Pepysa, malo niže.



Kad dođete na GrandTextAuto stranice, vidjet ćete zdesna stupac "Recent Comments": tko komentira koji post.

Blog je u sirovom obliku dnevnik --- i to dnevnik koji ne gleda unatrag. Nešto napišemo, idemo dalje, prošlo je. Čitaćemo, rekla bi Severina, pod stare dane. Čar trenutka. Čar novoga. Potrošna roba --- privlačna, ali jednodnevna.

Ali ima tema o kojima bismo voljeli duže razgovarati. O kojima ćemo za mjesec dana misliti drugačije nego danas. O kojima bi netko tko će nas upoznati tek za mjesec dana imao nešto interesantno reći.

Dakle: delinearizirati blog. Napraviti, umjesto toka priče, grumenčiće i grudice misli. Raditi, kao što rade kipari (i pisci?), pomalo na različitim projektima. Nekome paše tok. Nekome grumenčići!

Kako dizajn (da ne velimo stil) određuje mogućnosti mišljenja: desni stupac s GrandTextAuto bloga pomaže toj "zrnatosti". Ono što bih rado napravio, kad bih znao kako se to na bloghaeru može.

Tome donekle služi i prikazivanje samo jednog zapisa / posta na stranici --- ali samo ako je praćeno onim desnim stupcem!

Japanska estetika: goli zid --- i jedna kaligrafija.



Post je objavljen 30.12.2004. u 17:37 sati.