Kad sam upoznala pravog njega!

utorak , 29.09.2020.

. Par mjeseci nakon drugog poroda me tukao, nije mu to bio prvi put, ali je meni bio prvi put da zaštitim sebe i svoju djecu od nasilnog i alkoholičarskog debila. Prošlo je tri godine od kad sam zvala policiju i od kad je prekršajno osuđen za nasilje u obitelji, ali on i danas negira da me ikada udario. Kad sam rodila treće dijete postao je posesivan na svaki moj korak, na kavu u kafiću, na apsolutno sve što sam ja htjela i radila. Više nije bilo fizičkog zlostavljanja ali je psihički bilo užasno. Cijelo vrijeme sam se pokušavala iskulirati zbog djece ali nije to uvijek lako, pogotovo kad se budala opije, a to je bio svaki drugi dan. Prije godinu i pol sam napokon odustala od pokušavanja spašavanja nečega što se spasiti ne može. Upoznala sam neke nove ljude, neke drage i suviše osjećajne ljude. Vidim sumnju u komentarima pojedinih čitatelja. Dragi moji ovo zlo koje sam doživjela nebi poželjela niti najgorem neprijatelju. I sad dok pišem ovo boli me svaki dio tijela koji mi je on ozljedio. One riječi "Da nisi trudna ubio bi te", i udarac u glavu kad sam pala na hladne pločice u kuhinji pa me nogom probio u stomak, količina kose koju mi je isčupao je dostatna za napraviti jednu periku. Nikada se nije ispričao, nikada nije priznao da je učinio nešto jako loše, nikada ni sam sebi nije priznao da je alkoholičar. Možete mi suditi koliko hoćete ali znam da mi Bog nikada neće. Pričala sam ja i sa policijom koja je bila od velike pomoći, i sa sudcem koji je bio jako suosjećajan, i sa psiholozima, svećenicima. Svi mi se dive što sam sve istrpila a da mi djeca ne osjete ništa. Nikada si nebi mogla priznati problem da nisam napravila korak ka ponovnoj socijalizaciji. Neki ljudi su mi podrška kakvu nisam niti mogla zamisliti da ću imati u ovom gradu gdje nisam imala nikoga prije. Dozvolila sam si da me ljubav zaslijepi i dozvolila sam mu da me izolira od svih. Ali tom je došao kraj. Ja sam crtu podvukla, bilo mu drago ili ne morao se s tim pomiriti, a zahvaljujući sudskoj presudi nikada me više nije niti će mi ikada više nauditi.

Principessa

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.