MOJ GRAD


Malo tko još da i vidi
Oblake što plove
Malo tko još da i sanja
Neke mirne snove.

Malo tko se dotakne
Svih ljepota grada
Parkova i ulica
Cvjetnih svih nasada.

Malo će tko povjerovat'
Da ljepote ima
I oaza punih cvijeća
Sred svog smoga, dima.

Tu još možeš ćut' ponekad
Zagrebački KAJ
Tu za svakog ima mjesta
Kao mali raj.

Nema mira, ni odmora
Tu je uvijek strka
Tu te prožme ritam ceste
I svih ljudi trka.

Ljudi naviru ko valovi
Auti samo prolaze
Tek poneki zastane
I tom smije se.

U školama vrve djeca
U vrtićima dječica
Na klupama po parkovima
Mnoga lica nasmijana.

To je grad moj jedini
I meni je svet.
Svu ljepotu njegovu
Ocjenjujem sa 5.


18.05.2007. u 12:54 | K | 7 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



U OAZI TIŠINE


Image and video hosting by TinyPic


PRIČE, PJESME, CITATI, AFORIZMI, IZREKE....

Image and video hosting by TinyPic

RIZNICA ZNANJA I MUDROSTI IZ SVIJETA KNJIGA


Image and video hosting by TinyPic



Corporate identity, Corporate identities, corporate identity designers, corporate identity design, corporate identity logo.
Corporate Identity




ŠTO JAČI JE BIO BOL
U VEĆEM SJAJU JE UMINO
I TAKO VRŠIM POZIV SVOJ
OD SUZA PRAVEĆI VAM VINO
D. Cesarić.

Image and video hosting by TinyPic

AKO

Ako možeš ostati miran, kad na tvom putu svi izgube glavu i prstom pokazuju na tebe.
Ako sačuvaš povjerenje, kad svi drugi sumnjaju, ali ako im zamjeriš što nemaju povjerenja.
Ako ti čekanje, ne pričinjava mnogo muke.
Ako ne lažeš, kada čuješ laži.
Ako ne mrziš, kada tebe mrze.
Ako se ne praviš suviše dobar.
Niti govoriš suviše mudro.
Ako snivaš, ali ti snovi nisu sve.
Ako misliš, ali ti misli uvijek ostanu čiste.
Ako znaš primiti pobjedu i poraz; primiti jednako i jedno i drugo.
Ako možeš podnijeti, da tvoju istinu varalice iskrivljuju da bi lakše prevarili budale.
Ako vidiš kako u komadiće razbijaju tvoj cilj i ako se sagneš da pokupiš ostatke.
Ako možeš skupiti, sva tvoja dobra i staviti ih na kocku sve odjednom.
Ako si spreman da ponovno kreneš kao na početku, ne prošaputavši ni riječi, izgubivši sve uz osmijeh.
Ako prisiliš svoje srce, svoje živce i svoje mišiće, da služe tvojim ciljevima i kad su malaksali, i ako ustraješ kad sve zastane izuzev volje koja zapovijeda “Drži se dobro!“.
Ako se usred gomile ne ponosiš i ne smatraš herojem ako se družiš sa kraljevima.
Ako te ni prijatelj, ni neprijatelj, ne mogu pokvariti.
Ako ti svaki čovjek nešto znači, ali ni jedan suviše.
I svakog trenutka ideš pravim putem
Tvoja će biti zemlja i sve njeno blago jer bit ćeš
Č O V J E K
Sine moj!

R. Kipling

Image and video hosting by TinyPic

U mutnom bistro pronađi, iz vatre hladan izađi.
U buci tišinu stvori, s tugom se radosno bori.
U plaču sretno se smiješi, pravedno nepravdu riješi.
Pod jarmom uspravan budi, gdje tuže - ti ne osudi.
Kad ruše iznova gradi, u zloći dobrotu sadi.
Samo mirom ćeš moći, na kraj nemira doći.
Tamom do svjetlosti stići, padom se do neba dići.
Ankica Svirač




NE ZAMIJENI TE NITKO
Ne zamjeni te nitko u kući ovoj,
stol tvoj je prazan i uza nj kut,
u knjizi nitko ne pročita ni slova
s lista nedočitanog onaj put.

Ne gleda u ljetnju večer pokraj mene
nitko sa praga zvjezdani ekran
i nitko ne prima sada zadivljeno
buket svježi u rano jutro bran.

Kada mi je hladno, nitko mi na pleća
s Ijubavlju ne stavlja topli šal,
niti se itko po vrućini sjeća
da vitoške vode pruži mi bokal.

Prolaze zime, ljeta, proljeća plava,
ne zaustavi ništa njihov hod.
Diže se oluja, otiskuje lava,
a grane lomi ili snijeg ili plod.

A u kući ništa vidljivo ne stoji
da podsjeti na tebe svaki mig,
niti ima omiljenih stvari tvojih,
na zidu nije uokviren tvoj lik.

Ti me grliš zrakom oko mene,
u krv mi ušao, tvoj puls u njoj vri.
Niko te u kući ovoj ne zamjeni,
u koju ne stiže ni da stupiš ti.

Elisaveta Bagrjana


TAMO DALEKO

Blizina je ime na usnama
kad tijela ne mogu bliže
i slike u mojim rukama
kada me sjećanje stiže.

Blizina je kad nisi tu
a živiš u meni
i lice ti ne vidim
al' srcem zemlju okreni.

Na kraju svijeta,negdje daleko
na vjetru gori još moja svijeća
samo za mene pali je neko
ko me voli i ko me se sjeća.

Daleko negdje tamo daleko
i moja zvijezda sija u nizu
tamo mi je ostao neko
da mi bude zauvijek blizu.


Blizina je kad nekog izgubiš
a duše se pronađu same
i sjaj u mojim očima
kada mi spustiš glavu na rame.


Image Hosted by ImageShack.us

Volim psihijatra koji je dobar čovjek, jer dobar čovjek već je dobar psihijatar.

Prvi udarac koji se nanosi čovjeku katkad je tek jedna riječ.

Onaj tko ima vremena za stvari koje ne donose novac drži se da nije sasvim normalan. Ali bez takvih luđaka svijet bi propao.