već je došlo - crazzy blog - Blog.hr
03.01.2009.
već je došlo

već je 2009.godina kaj nije prebrzo to sve pešlo i ovo i ono,ali kaj se more..Image Hosted by ImageShack.us
hvala svima kaj su mi čestitali novu!!JA VAMA SVIMA ČESTITAM NOVU GODINU!!Image Hosted by ImageShack.us
hvala svima kaj su mi čestitali moj veliki dan moj B-dayImage Hosted by ImageShack.us
...
kopirano iz komica
SpeciaL GirLzubo
vidim, volis Operaciju Trijumf!
Ja ju obozavam!
Tko ti je favorit?sretan
ovako favorit mi je bio SajkoImage Hosted by ImageShack.us
ali pošto su ga izbacili...
onda mi je ADnanImage Hosted by ImageShack.us

ovako znam da je svima naj ali meni Aleksandar ide na živceImage Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

za kraj malo pjesma





Image Hosted by ImageShack.us

P.S u nedelju je polufinale,a u ponedeljak finale----ovo je vezano uz operaciju trijumf


11:53 - Komentiraj ( 8 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga i nešto o Vašoj princezi

Sve što netreba jednoj princezi
Image Hosted by ImageShack.us

prineza se zove Ivana-Bog je milostiv
roda ju je donijela 29.12
a živu u -mjestu većem od New Yorka
prineza je rođena-u mjestu većem od SAD-a
Free Hit Counter
Free Hit Counter
kolko smo kilometra prešli-od 25.12.2008 u 21:20
kakav je moj blog?
brisi ga
moze i bolje
ok
bolji od svih gdje pise ja
najbolji
los
  
pollcode.com free polls



SLIKE I PJESME

Image Hosted by ImageShack.us

Rekao si mi da sam dijete,
te rijeci su znale da bole.
Ali nikad neces znati,
kako dijeca znaju da vole.
Image Hosted by ImageShack.us

PRVA LJUBAV
Prva ljubav, to ti je druze
kad hoces udahnuti miris ruze.
Htio bih ruzu ubrati sam,
al' neznas kako jer te je sram.
Prva ljubav, to ti je druze
kad snjim sjedis na klupi sam,
kad mu pruzis 2-3 zvake,
i sta bih dalje neznas ni sam.
Nesto od cega nestaje krvi,
pobljedis sav kao stijena,
i sve to ostane lijepa uspomena.
Image Hosted by ImageShack.us
Bori se za srecu, za ono zelis. Ono sto mnogo ti znaci, nemoj dijeliti. Ne brini za druge, jer drugi ce se snaci, ali ljubav poput tebe tesko je naci.Image Hosted by ImageShack.us
Jedan je
mrtvac jahao pješke,
sa sobom je vodio
crnkinju plavu, a kosa
mu je vijorila niz
ćelavu glavu!Image Hosted by ImageShack.us
Kad odlazi
neko koga voliš,
a minute postaju
sve kraće, nemoj plakati
iako ti se plače. Svaki odlazak
treba shvatiti jer ljudi odlaze
da bi se mogli VRATITI!!Image Hosted by ImageShack.us
Danas si sama
Sutra vas je dvoje
Za devet mjeseci bit će vas
TROJEImage Hosted by ImageShack.us
Uz šum vode
Sječanja mi gode,
Ona me odvode
Daleko
Negdje preko
Tamo gdje si me čeko.
Jednog dana nisam tebi došla
krišom sam iza tebe prošla
svojim putem pošla.
Samo si sječanje postao
U prošlosti zaostao
Ali u duši ostao.
Ja se danas pitam
Dok sjećanjima svojim skitam,
Što bi bilo
Da sam stala,
Zastala,
Pokraj tebe ostala.Image Hosted by ImageShack.us
NEMOJ DA TE ZAVARA
SJAJ IZ MUŠKIH OČIJU,
JER TO JE SAMO SVJETLOST
KOJA PRODIRE KROZ
NJIHOVE ŠUPLJE GLAVE!!!Image Hosted by ImageShack.us
PROSIJAK

Sječaš li se da si plakala,
kad je dan mog polaska došao.
Rekla si me čekati,
zato sam s osmijehom pošao.

Dani su sporo tekli,
i rat je dugo trajao.
Znao sam da češ me čekati,
zato sam dugo ostao.

Ali ti me nisi čekala,
muž tvoj je bogat i lijep.
A ja sam iz rata došao bogalj
bez obje noge i slijep.

Svakog dana na uglu,
ulice tvoje,
ja prosim s kapom u ruci
a ti ne slutiš tko je.

Već poznajem glas tvoga sina
i tapat malenih nogu
oči na tebe
što bih dao da vidjeti mogu.

Kada prođeš pored mene
pred sobom vidim tvoj lik
dok usne grizem do krvi
da ugušim očajan krik.

I kad god bi počela
uvijek bi mi nešto dala
a ja nemam snage
da ti reknem: Hvala!

Svakog dana na uglu
ulice tvoje,
prosim s kapom u ruci
a ti ne slutiš tko je!?

Novosti

Sonia Ringoir, 31-godišnja djelatnica jednog restorana u belgijskom gradu Genku, osumnjičena je da je svoje blizance prodala. No, kako Belgija nema zakon koji regulira prodaju djeteta, optužena je za ponižavajući tretman djece i prijevaru jednog nizozemskog para.


U dva navrata Nova TV objavila je priču o Ani Pavlović iz Tovarnika. Ana je majka petero djece i udovica hrvatskoga branitelja. Propustom administracije ostala je bez hrvatskoga državljanstva. Ana Pavlović .Ana Pavlović s djecom.Podsjećamo, rođena je u Srbiji, po nacionalnosti je Mađarica, odrasla je u domovima za nezbrinutu djecu u Hrvatskoj, gdje nije bila registrirana pa nije ispunila uvjete za hrvatsko državljanstvo.


Nevjerojatne boje polarne svjetlosti na nebu iznad Kanade privukle su tisuće ljudi iz cijelog svijeta koji već godinama dolaze u polarne regije da bi uživali u šarenim zrakama...


Mirjana Hrga dan ranije stigla je na otok Gospe od Škrpjela. Dean Šarić uputio se avionom za Dubrovnik jutro uoči vjenčanja u Crnoj Gori


Iz Red Bulla Adria kažu da su odluku o uklanjanju reklame donijeli i prije građanske inicijative te da nisu htjeli uvrijediti ničija vjerska uvjerenja

Kate Baker se vratila kući i ugledala uplakanu unučad. Lopov im je odnio sve darove samo četiri dana prije Božića. Žena je dobila srčani udar



U vrijeme kada je crvena boja okupirala svijet sirota mala bogatašica Paris je uspjela pronaći idealan poklon roza boje. Hoće li Djed Mraz uspjeti staviti ovaj Bentley u svoju vreču još ne znamo, no znamo da je to idealan dar za Paris Hilton!


Ona svoju profesiju voli, radi ju s ljubavlju, a radne dane provodi nasmiješena u vodi. Ona je Hannah Fraser i profesionalna je sirena.


Saudijski sud odbio je molbu za razvod braka 8-godišnje djevojčice koju je otac udao za 58-godišnjeg muškarca. Sud misli kako je ovaj slučaj najbolje staviti u mirovanje, barem dok djevojčica ne uđe u pubertet.

Zamišljeni snjegović stoji na jednoj od briselskih ulica dok mu djevojčica s mrkvom u ruci kreće postaviti nos. Riječ je o nevjerojatnoj sceni koju građani glavnog grada Belgije mogu vidjeti zahvaljujući 49-godišnjem umjetniku, britancu Britonu Beeveru.

Braću D. (5), A. (4), L. (2) te sestru V. koja ima tek 11 mjeseci, socijalni radnici uskoro će dati na posvojenje. Oduzeli su ih nemarnim roditeljima

Novalja: Kći Ljiljana majci je nožem prerezala vrat. Za to vrijeme u sobi spavao je Ljiljanin sin (16). Kći (14) i muž na putu su kod obitelji u Njemačkoj

credits
• Dizajn: SpeciaL DesigN
• Kostur: duckdz.
• Picture: ×