Princess Valiant https://blog.dnevnik.hr/princezavaliant

srijeda, 17.02.2010.

Post mortem

Odahnula sam.
Prošlo je.
Valentinovo.
Sad kad gledam unazad, kužim da sam danima bila živčana, a nisam shvaćala zašto.
Imam dovoljno iskustva da znam kako me nije raspizdio zašarani zid ili bačena igračka (by Prcmoljak) ili višesano kašnjenje s posla i smeće ostavljeno u predsoblju (by Zakoniti).
I sad kad je proslo mogu reci...
Da, nadala sam se.
Nekoj sitnici, gelu za tuširanje iz DeeMa, nekoj krupnici kao fen nad kojim već mjesecima slinim (ima keramiku! i ione! a ja puštam kosu i treba mi svaka potpora u tome).
Prcmoljak je uspavao tatu, a ja sam, ne moguć vjerovat da to činim :), kopala po džepovima Zakonitog tražeći.... nešto, neki sitni dar kupljen to jutro u šopingcentru kad je zbrisao na wc i nije se vraćao pola sata.
Mogu li niže pasti? (mogu, mogu...)
Kad prekapaš džepove, sama si si kriva za ono što nađeš, to mi je jasno.
I da sam našla nešto za sumnju da ima ljubavnicu (tajni mobitel, čudni papirići, nepoznat ključ... ) - ne bi me uopće taknulo.
Čak bi mi laknulo što imam legalan, pred Bogom i ljudima uvažavan razlog za bijeg.
Loše. Loše. Loše.
O da, znam ja da Zakoniti ne voli Valentinovo, da misli kako je to konzumeristicko-imperijalističko-materijalistički praznik i blablabla....
Jebemu.
Dodji onda jedan blesav četvrtak ili nedjelju, ničim izazvan, i pokloni mi pjesmu. Nekad si čitao pjesme.
Donesi mi onu knjigu koju sam gledala u Profilu pa ipak ne kupila... kremu za zimogrožljiva stopala...

Ex me znao rasplakati i iznenaditi. Ex je pamtio da volim one kugle koje okreneš pa pada snijeg, crvene ruže (banalno do bola, ali volim ih), crtiće, ruske romane, tople šalove, kopče za kosu....
O, Ex je udarao ravno u srce.
Nazalost, i po obrazu.
I onda sam se udala za Zakonitog - jer sam znala da jedva da će ikad povisiti glas, da me nikad neće nazvati nespretnom glupačom jer sam prolila mlijeko, da me nikad neće udariti.
Jer sam mislila da je on moja jedina šansa da imam obitelj.
Better the devil you know. S tim da Zakoniti nije nikakav đavo, dapače.
A Prcmoljak je jedna od pet najboljih stvari u mom životu.
Ponekad mi krenu suze samo kad ga gledam kako spava...

I tako sam žrtvovala zaljubljenost, požudu i neizvjesnost... čovjeka iz mog prvog posta.
Mogućnosti.... za jednonoćnu avanturu ili za ljubav.
Moj (Ne)Mogući.

17.02.2010. u 09:37 • 2 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< veljača, 2010  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
             

Veljača 2010 (2)
Siječanj 2010 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Dnevnik princeze u srcu :), u stvarnosti razmažene, šašave i žestoke, povremeno opsesivne, povremeno normalne, žive u svakom slučaju.

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr