The beginning of the end

nedjelja, 12.02.2006.

myspace

Stuff for your blog!

- 21:56 - Komentari (0) - Isprintaj - #

subota, 11.02.2006.

...pozdrav! konačno sam ozdravila,ne sasvim,al bolje mi je..problem je što moram učiti za ispit koji imam u utorak a ne da mi se!! još je i taj glupavi dan--Valentinovo.....sranje!!ne znam kako vi,al ja ne volim taj dan..svi su sretni,zadovoljni,nose ruže,poklone...fuj! sladunjavo je!!moram skupiti dovoljno snage da preživim taj dan,i kasnije će biti lakše..ipak uskoro mi je rođendan..pa-pa

- 14:41 - Komentari (1) - Isprintaj - #

srijeda, 08.02.2006.

pozdrav! joooooj kak je meni dosadnooooo....ne mogu nigdje ići jer sam bolesna,stalno moram ležati u krevetu(uspjela sam se na sekundu izvući),ne mogu nikud ići,užasno me grlo boli i ne mogu pričati!! joj,koji užas! a tako bi išla na jednu kavicu....mmmm,baš mi to nedostaje! eto,toliko od mene za danas...čujemo se uskoro..pa-pa :)

- 18:22 - Komentari (1) - Isprintaj - #

nedjelja, 05.02.2006.

SCORPIONS-WIND OF CHANGE


Follow the Moskwa
Down to Gorky Park
Listening to the wind of change

An August summer night
Soldiers passing by
Listening to the wind of change

The world is closing in
Did you ever think
That we could be so close, like brothers

The future's in the air
Can feel it everywhere
Blowing with the wind of change

Take me to the magic of the moment
On a glory night
Where the children of tomorrow dream away
In the wind of change

Walking down the street
Distant memories
Are buried in the past, forever
I follow the Moskwa
Down to Gorky Park
Listening to the wind of change

Take me to the magic of the moment
On a glory night
Where the children of tomorrow share their dreams
With you and me

Take me to the magic of the moment
On a glory night
Where the children of tomorrow dream away
In the wind of change

The wind of change
Blows straight into the face of time
Like a stormwind that will ring the freedom bell
For peace of mind
Let your balalaika sing
What my guitar wants to say

Take me to the magic of the moment
On a glory night
Where the children of tomorrow share their dreams
With you and me

Take me to the magic of the moment
On a glory night
Where the children of tomorrow dream away
In the wind of change


- 20:38 - Komentari (0) - Isprintaj - #

SCORPIONS-STILL LOVING YOU



Time, it needs time
To win back your love again.
I will be there, I will be there.

Love, only love
Can bring back your love someday.
I will be there, I will be there.

Fight, babe, I'll fight
To win back your love again.
I will be there, I will be there.

Love, only love
Can break down the walls someday.
I will be there, I will be there.

If we'd go again
All the way from the start,
I would try to change
The things that killed our love.

Your pride has build a wall, so strong
That I can't get through.
Is there really no chance
To start once again?
I'm loving you.

Try, baby try
To trust in my love again.
I will be there, I will be there.

Love, your love
Just shouldn't be thrown away.
I will be there, I will be there.

If we'd go again
All the way from the start,
I would try to change
The things that killed our love.

Your pride has build a wall, so strong
That I can't get through.
Is there really no chance
To start once again?

If we'd go again
All the way from the start,
I would try to change
The things that killed our love.

Yes I've hurt your pride, and I know
What you've been through.
You should give me a chance
This can't be the end.

I'm still loving you.
I'm still loving you,
I need your love.
I'm still loving you.
Still loving you, baby...

- 10:39 - Komentari (1) - Isprintaj - #

pozdrav!! evo ja se probudila i pijem kavu,još sam u pidžami,mačak mi je u krilu i pije kavu samnom :)) budala mala....trebam učiti za ispit,al mi se ne da...moj moto je upravo ovo što govori slika...nije baš uvijek lako biti nasmijan,al isplati se!! pa-pa

- 09:58 - Komentari (0) - Isprintaj - #

subota, 04.02.2006.

....još netko...

- 18:36 - Komentari (2) - Isprintaj - #

pozdravček! meni je malo dosadno...ali sjetila sam se jednog crtića koeg sam obožavala gledati kao mala..slika govori više od tisuću riječi...pa-pa :)

- 18:31 - Komentari (2) - Isprintaj - #

srijeda, 01.02.2006.

...ah dugo me nije bilo...ali moram vam pokazati nšto preslatko....

- 19:05 - Komentari (2) - Isprintaj - #

hellouu! kak ste mi vi? ja sam ok,malo je prošla kriza...sutra idem na party!! konačno malo akcije...eto,toliko od mene za sada...pa-pa :))

- 17:51 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

zanimljive knjigice....

  • 1.Dina ( Frank Herbert )
    2.Mesija Dine ( Frank Herbert )
    3.Djeca Arakisa/Dine ( Frank Herbert )

    4.Grička vještica 1,2,3,4 ( M.J.Zagorka )
    5.Alkemičar ( P. Coelho )
    6.Junky

    7.Vampir Lestat ( A.Rice )
    8.Intervju s vampirom ( A.Rice)
    9. Kraljica prokletih ( A.Rice)
    10. Pandora 1,2 ( A.Rice)

    st patrick's day 2006

malo o meni...

  • st patrick's day images



    -ime mi je za sada nepoznato...
    -ponekad me zovu Belle Pope
    -živim u mjestu kraj Osijeka
    -rođena sam 1987.
    -trenutno sam na pravnom faksu,1.g. za sada :)
    -volim puno toga...
    -što god vas zanima o meni,pitajte me...

    MySpace Layouts

    MySpace Layouts




    Free Image Hosting at www.ImageShack.us


    blog Layouts

    blog Layouts




    MySpace Layouts

    MySpace Layouts