<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>








"Sumnjati u vlastitu smrtnost, značilo je upoznati početak straha; neupitna spoznaja vlastite smrtnosti značila je upoznati kraj straha"

"Svi dokazi neizbježno vode do tvrdnji za koje ne postoje dokazi! Sve stvari su poznate zato jer želimo vjerovati u njih."

Frank Herbert


"Život nema nikakvu obavezu pružiti nam ono što čekujemo!".
Margaret Mitchell


"Između "jest" i "nije" razlika je u odluci da nešto bude ili ne bude."



"Veliki umovi raspravljaju o idejama.
Srednji umovi raspravljaju o događajima.
Sitni umovi raspravljaju o ljudima."

Eleanor Rooselvett

credits
Design: thousandone
Adjustment: murderscene
utorak, 28.07.2009.
Čitala sam zadnji post od Cistilista i slatko sam se nasmijala.
Da netko ne bi pomislio da se rugam, ne. Ona mi je samo dala ideju za post.
Mi žene smo sposobne ispresti takve priče i kombinacije u svojoj glavi da ima dovoljno scenarija za par napetih filmova i motamo, prematavamo pa prežvakujemo sve moguće i nemoguće kombinacije: zašto je on nešto rekao ili napravio, kako je trepnuo i što mu je to značilo, pa ga onda okrivljujemo, pa smišljamo što ćemo mu reći i naravno njegove odgovore, pa onda naše odgovore na njegove odgovore i tako u glavi imamo cijelu raspravu, drama je itekako u tijeku, a on jadan nema pojma i s pravom pita: "A što je tebi?" Na to slijedi: " Znaš ti dobro što mi je, još se praviš i lud!" neki će se već prepoznati u tome ili još je bolje ono uvrijeđeno :"Ništa..."
Nakon godina izlaženja i spojeva stvari se svedu na ono najosnovnije: muški kažu ono što misle i to je to, nema podtexta, skrivenog značenja, posebnog tona koji daje značaj ovaj ili onaj. Mi smo te koje ja(e)dnoj običnoj rečenici damo milijun značenja.
Ovom izjavom ne tvrdim da su oni oličenje iskrenosti ili anđeoskog ponašanja...he he, nikako.
Ipak ako su zainteresirani nazvati će, poslati poruku, doći, naći vremena i na kraju sposobni su trpjeti svakakva st(r)anja ako im se cura sviđa, a kao ne onda nema ničega od ovog ili samo ponekad, povremeno.
I to je cijela stvar, sa svake strane i u bilo kojem obliku.
Voljela bih da sam ovo znala davno, davno prije. Možda mi je netko i rekao, a ja nisam vjerovala, možda, ali sada znam kako stvari stoje i puno je jednostavnje.
Možda je problem u onome da je teže prihvatiti da se nekome ne sviđamo onako kako on nama pa onda tražimo objašnjenja. Ja takva kakva jesam ne mogu/želim se svidjeti svakome, bilo tjelesno, bilo kao osoba, bilo sa svojim navikama i razmišljanjima. I dobro, ako se nekome ne sviđamo to znači samo jednu stvar, da ta osoba nije za nas i obrnuto, ako se on zatelebao preko glave, a ja ne to nije taj i to je to.
Netko je rekao kada jedna stvar/veza završi znači da se otvara mjesto za nešto bolje jer da je valjalo ne bi ni završilo ili je vrijeme za novi smjer. Malo sam skrenula s teme.
Mi i muški s kojima smo u vezi ili se viđamo samo se naizgled nalazimo u istoj vezi...kada bi oni bili u našim glavama samo jedan malo burniji dan veze pobjegli bi glavom bez obzira.
Kada uhvatiš nekog muškog prijatelja na raspoloženoj nozi za intimniji razgovor uvijek dođe do istog zaključka: za onog tko im se sviđa spremni su napraviti sve i jako se lijepo i korektno ponašati, a za ostale, pa ne baš. A s onima koji se ne ponašaju lijepo prema nama nemamo što raditi, niti razmišljati, a kamoli patiti za njim i željeti ih u blizini.
Nisam se "propametnila" čitajući ženske almanahe dovoljno lupanja glavom o zid je učinilo svoje, napokon je sjelo. cerek

P.S. Za novi izgled bloga odgovorna sam sama, istina da mi je trebalo par sati i ostavljanje očiju na ekranu, pošto o HTLM-u nisam imala pojma, ali sam kopala i isprobalvala, nisam samo prekopirala cijeli predložak već sam dotjerala cara do duvara kako bi rekao moj djed, sama samcata.


| 17:49 | Komentari (5) | On/Off | Print | # |