NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE - †APO PANTOZ KAKODAIMONOZ† - Blog.hr

>> NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
<<



AAAAAAAAAAA DANAS KRENEM NAPISAT POST I SKORO JE GOTOV I PUN KURAC REČENICA JE BILO I SLUČAJNO ZATVORIM TAB!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA KOJA GNJAVAŽA!


24.05.2007. | 06:26 | Komentiraj: 4

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga


What is good? - everything augments the feeling of power, the will to power, power itself, in man. What is evil? - whatever springs from weakness. What is happiness? - the feeling that power increases - that resistance is overcome.
UGLAVNOM ĆU ODSAD PISAT ŠTA MI SE SPRDNE A DA JE SVIMA ZANIMLJIVO.

APO PANTOZ KAKODAIMONOZ=stari grčki,znači: Zli demoni dolaze sa svih strana,a tu rečenicu sam pokupio iz Behemothove pjesme Decade of Therion,za prijevod sam pito nekog Grka sa WoWa i on mi je još reko da se na takav način govorilo i pisalo prije 40 god u Grčkoj sada je dost drukčije...tak da ne mislite da puno znam i da sam pametan. rofl


Hall Of Champions


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Isusova srednja ruka
govna XD
lijepi blogić o slavenskim starim običajima:)
lijepi blogić hehe rofl XD!!!
od mojeg benda,imamo ime...Fortress Slain
ateizam
Željko
Glova
bubnjar od trenč mortara
Republika Jerguzovac


O men malo



Pa eto ja sam Tihac,NEJDEM U ŠKOLU bangburninmadheadbangmadblabla(uvjek sam bio propalitet totalni i žao mi je a neznam šta s time al jebiga),umirem od dosade kod kuće ponekad,uglvnm sjedim za kompom...šta drugo.Sviram gitaru pun kurac vremena,sa Mastifom i Galetom...Eto za više informacija stisnite link gore(onaj Fortress Slain)-isusovadruzina.blog.hr u vezi s bendom.Mastif radi taj blog,al mal ću i ja.Samo WoW! Samo gitara! aj uživajte u blogu.AJ!wave




JEDIMO HOSTIJE I BACAJMO IH U FONTANU UMJESTO NOVCA...ZA SREĆU!


Evo to sam od jednog lika čuo koji je za 500 kn kupio kilu hostija od popa u našoj crkvi...kaže da je ga sad svi vole jer nosi hostije u grad subotom u džepovima i baca ih u fontanu i tak okolo...možda ga i vi sretnete,sretno!

eo jedna plejlista koja će bit apdejtana stalno kad se može imat 75 pjesama:D,eno je dole kod one licence il nešt

a evo i grupe koje slušam,od svake će bit po 1 il 2 pjesme na listi dolje.NAPOMENA:ovaj Death and Healing od Wintersuna nije ta pjesma,nego je onaj zadnji na listi pravi Death and Healing...ovaj prvi je Battle Against Time. evo grupa:


Death


Behemoth


Carcass


Cannibal Corpse


Sepultura

,
Falkenbach


Dimmu Borgir


Kalmah


Rhapsody of Fire


Wintersun


Dragonforce

et to je to.pozdravljeni uvjek


> Design Made By: NoNCoNFoRMiST <
.