amistad

utorak, 05.08.2014.

Tko smo mi

Tko smo mi radnici, seljaci kurve, neznalice što nam sve neće ljudi prišiti uz naš lik i djelo. Kada dođe do konflikta ljudi nastoje obezvrijediti protivnika vrijeđanjem i omalovažavanjem pa slijedi ti nisi ovo, ti nisi ono. Nakon toga se čovjek osjeća nekako tretiran negativnom energijom ko da ga je pregazio kamion. Pa zašto nas te riječi toliko diraju vjerojatno jer mislimo da je to istina jer to govore ljudi koji bi umjesto da nas podržavaju i bodre svakom riječju nastoje da se osjećamo loše. Zašto ljudi šire tu negativnu energiju ,pa vjerojatno jer se ni oni ne osjećaju baš najbolje te i oni vjerojatno ne dobivaju podršku koja im je itekako potrebna. Riječi koje nam izgovaraju kojima nas truju iste su riječi kojima njih drugi omalovažavaju. Tako da preko toga imamo uvid u njihove živote i njihove odnose koji su baš krasni. Mi ljudi želimo da nas drugi ljudi poštuju, cijene, razumiju suosječaju sa nama ali ponekat nemamo tu opciju i šta nam je činiti. Jednostavno moramo prihvatiti činjenicu da nas neki ljudi nikad neće cijeniti i voljeti pa baš mi srali zlatne grumene i spašavali svijet triput dnevno. Zato prestanimo grčevito tražiti tuđe odobravanje jer ga nećemo naći nikat. Trebamo naućiti živjeti neovisno o drugim ljudima ne oviseći o njihovom odobravanju da nas ne pogodi to ponekat stvarno grubo ponašanje. Na kraju kad dođemo na posljednji sud mi nećemo ovisiti o riječima tih ljudi, hvala Bogu, već o sebi i svojim djelima. Dajući značenje riječima tih ljudi mi dajemo tim ljudima moć da nas bace u depresiju, tugu, a trebali bi tu moć zadražati za sebe. Trebali bi sebe ovlastiti da mi jedini držimo ključeve svoe sreće i nesreće i nitko drugi. jednostavno postojimo bez očekivanja od drugih ljudi budimo mi u svoj svojoj jednostavnosti i savršenosti našeg jedinstvenog bića.

Oznake: kišno popodne

- 17:43 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2014  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Kolovoz 2014 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi