< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Lipanj 2009 (3)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Yep.Nope

dIzajN bY: zWjeZdica

Opis bloga

*moj mali retro svijet crno bjelih tochkica*

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkovi



cheo
poga
dani
rafi
chmatz
meri fino
SNK
lily
uzelka
patka

Image Hosted by ImageShack.us


*pay no mind to the rabble*

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

ja sam ja. zovu me irena. ir. irrr. nick.

*volim glazbu.
*sviram klavir.
*iam svoje fore koje rjetki kuzhe.
*ne znam ljepo slagat duge rechenice.
*uvijek krivo stavljam zareze.
*imam prijatelje koji kuzhe moje fore i podrzhavaju me u mojim pametnim postupcima.

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

*smatram da iam velik IQ al ga ne znam iskoristit.
*volim svog pOnija i crveni balOn tzv.3.ljubav.Image Hosted by ImageShack.us

*ljudi chesto imaju visoko mishljenje o meni pa ih kasnije sjebem.
*ja sam sebi u svom svjetu pametna.
*recimo da sam sangvinik.
*mrzim bilo kakva kontroliranja i nadziranja.
*jednog dana osvojit chu svijet. mwah.



Image Hosted by ImageShack.us


*rodzhendan mi je 20.12
*iz chega mozhete zakljuchit da sam strijelac.
(*iako se ja ne pronalazim u znachajkama tog znaka.)
*belj

Image Hosted by ImageShack.us


*slusham jako jako jako puno glazbe.
*rock, grunge, punk, klasika, reggae, metal, rap.
*mrzim iliti ne podnosim emo, cajke i sve shto nema nikakve melodije ili dobrog ritma.
*od toga ne mogu rech shto najvishe slusham jer sve ovisi o mom raspolozhenju i energiji. nadam se da shvachate shto zhelim reČ.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
**mogla bih jedino izdvojiti tool kao jednu predobru grupu.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

*Who are you to wave your finger?
Ya' must have been out your head.
Eye hole deep in muddy waters.
You practically raised the dead.

You must have been high.
You must have been high.
You must have been.*

Image Hosted by ImageShack.us


*I am the eye in the sky
Looking at you
I can read your mind
I am the maker of rules
Dealing with fools
I can cheat you blind*

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
msn: irena_5566@hotmail.com
-na uspjeshnom odvikavanju (:

Image Hosted by ImageShack.us


*Wake up (we'll catch you) and face me (come on now),
Don’t play dead (don't play dead)
Cause maybe (because maybe)
Someday I’ll walk away and say, “You disappoint me,”
Maybe you’re better off this way*

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

*in a crooked little town
they were lost and never found.
fallen leaves, fallen leaves
fallen leaves on the ground.*


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

djevojko iz mojih nochnih mora, ne diraj mog najdrazheg stvora. ne diraj ono shto nije tvoje
gubi se od onog shto je moje!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I'm a street walking cheater with a heart full of napalm
I'm a run-away son of a nuclear A-bomb
I am a world's forgotten boy
the one who's searchin' to destroy



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

*I drew a line
I drew a line for you
Oh what a thing to do
And it was all yellow *

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

*Beautiful dawn - lights up the shore for me.
There is nothing else in the world,
I'd rather wake up and see (with you).
Beautiful dawn - I'm just chasing time again.
Thought I would die a lonely man, in endless night.
But now I'm high; running wild among all the stars above.
Sometimes it's hard to believe you remember me.*

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

*Beautiful dawn - melt with the stars again.
Do you remember the day when my journey began?
Will you remember the end (of time)?
Beautiful dawn - You're just blowing my mind again.
Thought I was born to endless night, until you shine.
High; running wild among all the stars above.
Sometimes it's hard to believe you remember me.*

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

*Will you be my shoulder when I'm grey and older?
Promise me tomorrow starts with you.*

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

*Best, you've got to be the best
You've got to change the world
And use this chance to be heard
Your time is now*

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

*and I want you now
I want you now
I feel my heart implode
and I'm breaking out
escaping now
feeling my faith erode*

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

*Tell me baby what's your story
Where you come from
And where you wanna go this time oh
Tell me lover are you lonely
The thing we need is
Never all that hard to find oh*

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

*People are strange when youre a stranger
Faces look ugly when youre alone
Women seem wicked when youre unwanted
Streets are uneven when youre down
When youre strange
Faces come out of the rain
When youre strange
No one remembers your name*

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

*They put a hotwire to my head
'cuz of the things I did and said.
They made these feelings go away,
but those feelings get in every way.

May the road rise with you*

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

* could be wrong, I could be right,
I could be black, I could be white,
I could be right, I could be wrong,
I could be white, I could be black.*

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

*I am a lost child
i live on the trees
i live under the rainbow
i hate banality
i don't have any face but still i have 1000 of them
i am an imagination
you'll never catch me
i'll never be one of you*

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


*A pill to make you numb
A pill to make you dumb
A pill to make you anybody else
But all the drugs in this world
Wont save her from herself*

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

*Hey you, with that green glow in your hair
i swear i saw a tear in your radiation wear
somehow is there*

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

*The grass was greener
The light was brighter
With friends surrounded
The night of wonder*

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

*Sing with me, sing for the years
Sing for the laughter, sing for the tears
Sing with me, if its just for today
Maybe tomorrow the good lord will take you away*

*dream on*

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

*Godine prolaze nije kao prije
ali ja se ipak ne mjenjam
novi ljudi dolaze drukchije se brije
sine chak i ja to znam.
bilo gdje da dodzhem
ljudi me gledaju ko da
nisam onaj stari ja
vrati malo nazad
sjeti se kakav sam bio
e takav sam i sad!*

Image Hosted by ImageShack.us


*You may say that I'm a dreamer
But I'm not the only one
I hope someday you'll join us
And the world will live as one*

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

^^ *You must die I alone am best!* ^^







1. novine(citaj, novIne) : obrisala sam fejsbuk jer nemam koristi od njega
2. podhitno se treba nac haljina.
3. nemam vise msn irena_5566@hotmail.com.
4. iskljucujem se polako iz kompjuter zivota haha.
5. ? nema petog! budalo!!

jojček - Image Hosted by ImageShack.us


sad opet ispocetka post, onak kolko vec dugo pisem blog i kako dobijem iz zadacnice manje od leona meni nije jasno. ne vjerujem ocima i usima..leon i dalje ne dolazi na nastavu. oko moje ne vjeruje.

hm, da. sasila sam gumbic poga =) i razmisljala sam satima i shvatila da ipak nema nikakve al fakat nikakve koristi od prve klupe. mislim ja se nisam mogla sjetit nijedne stvari zbog ceg bi bilo dobro sjedit u prvoj klupi..da malo ublazim tu bol. na kraju sam skoro zaplakala al pamtis da ja na placem. i noga me zabolila. jojček.Image Hosted by ImageShack.us


moram pohvalit SNK za super ideju o smislu zivota! odsad cu ja shvatit tako zivot i cekat da dode bronhilda po mene i odvede me u polje kukuruza. me like (:

dalje, tema koju cu u ovom postu obradit zove se ajmo pomicat ljude svaki mjesec u klupu naprijed i smjestit pogu i irenu u prvu klupu.

mi zauzmemo 3., spadnemo na 2. zbog ljudi s poteskocama i sad jos 1. jebote

fala bogu iduci mjesec mi zadnja. i onda cemo mi zadnji redovi potpisat peticiju da stane to pomicanje :P fenseeej.

Image Hosted by ImageShack.us


patkice. :)

:thumb up:

bokiccc


03.10.2008. u 18:01

| KomenT (4) | PrinT | PermaLink |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.