utorak, 16.01.2007.

morala sam...ipak...

Image Hosted by ImageShack.us

Prvo sam mislila o tome kako bi bilo ovo preskočiti.
Zapravo, odlučila sam ovo preskočiti jer mrzim raditi nešto što svi rade i to u isto vrijeme kad i svi ostali;)
Ali...vi ste, izgleda, mislili drugačije, a moji dragi;
Darla, južnjačka utjeha, portret ljeta i pokisli svijet odlučili su suprotno, prosljedili mi štafetu i tako sam i ja ipak malo razmislila o tih 5 stvari koje ne znate o meni. Well...let's get started;



1. Pričam u snu. Ne uvijek, samo kad me nešto jako muči, kad zaspem nervozna, uplašena ili tužna. Nisam uopće znala za to do prije godinu dana kada mi je najbolja prijateljica rekla da cijelu noć nije mogla zaspati jer sam ja do jutra mrmljala i plakala u snu. Iskreno, pomalo se plašim toga jer...kažu da te dok pričaš u snu ljudi mogu pitati što god požele i da ćeš im odgovoriti iskreno, a ujutro se toga nećeš ni sjećati. Imam blagi feeling da će me ova navika koštati ako je se ne riješim na vrijeme!;)

2. Kada gledam TV moram držati daljinski u ruci.Čudno? Znam da je. Ali ne mogu drugačije. Svejedno s kim, kako i kad gledam televiziju, moram imati daljinski u ruci. To mi ponekad pravi probleme jer izgleda kao da želim nešto kontrolirati, biti glavna time što držim taj vražji daljinski, a nije tako. Ja jednostavno....ma moram imati daljinski u ruci kad sjedim ispred tv-a i to je to!

3. Poljubila sam se s curom. I ne vidim u tome ništa tako strašno. Iako, to je bilo iz oklade i samo jednom u životu. Nije da mi se svidjelo ali nisam o tome poslje puno razmišljala. Nekim ljudima je to nezamislivo dok neke ženske osobe stalno ljubakaju jedna drugu kad nemaju nikoga drugoga pri ruci. E to mi je već užasno. A ovako...to je ispala samo još jedna sitnica koju sigurno niste znali o meni!;)

4. Na muškarcima prvo primjetim oči, osmijeh i ruke (dlanove). I to baš ovim redosljedom. Nemam pojma zašto je tako ali svaki put se uhvatim da prvo gledam u oči (koje me najprije i privuku), zatim osmijeh i na kraju, što je mnogima neobično, obavezno pogledam kakve dlanove ima. Nisam sigurna zašto mi je to tako važno ali moram vidjeti čiste i uredne ruke i nokte.

5. Neostvareni san mi je biti profesionalna plesačica. Vrući ritmovi, drski pokreti, vrtoglave potpetice, kratke haljinice i zgodni partneri....mljac!:) Kada gledam neki par kako pleše svaki put ostanem bez teksta, a i daha...


Eto, sada kad sam krenila mogla bi ja napisati još dosta toga ali dogovor je bio 5 stvari.
I tako... to su vam tih vam 5 čudnih sitnica o meni...what you ask is what you get!
Ja bi sada ovo trebala prosljediti dalje koliko sam razumjela. Ali pošto je ova štafeta na blogu već 10-ak dana i mislim da su je već svi ''odradili'' neću je prosljediti nikome. Zapravo, neka je napišu svi koji dosada nisu, a iz nekog čudnog razloga bi željeli!
Toliko. Za sada!;)

- 23:47 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>