subota, 30.12.2006.

Novogodišnje odluke;

Večeras sam malo lutala po vašim stranicama i primjetila da svi spominjete Novu Godinu, pišete o svojim željama i željicama, o onome čemu se nadate i što priželjkujete. Čitajući to, zamislila sam se nad onim što ja želim od godine koja je pred nama. Ova koju ostavljamo iza sebe bila mi je sve samo ne dobra. Iskreno, u cijeloj godini je bilo samo par trenutaka koje bi izdvojila kao pozitivne, a ostatak....uh... I ne, ne pretjerujem. Nimalo. Zato ja imam nekoliko (dobro, malo više od nekoliko) odluka koje bi trebala ostvariti kroz ovih godinu dana. Obećajem da ću dati sve od sebe. Barem prvih mjesec-dva.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

A izgledaju otprilike ovako;
1.) priznati da sam pesimist i to promijeniti
2.) držati se podalje od izloga sa torbicama i cipelama
3.) slati manje sms poruka
4.) prihvatiti da su 2 kave dnevno sasvim dovoljne
5.) manje prigovarati....već znam koliko neslavno će ovo završiti...
6.) položiti vozački i kupiti auto!thumbup
7.) češće se smijati
8.) shvatiti zašto mukarci na ženama mrze tamne lakove za nokte, maskaru i opojne parfeme koje mi plaćamo i do 500 kn
9.) razumijeti samu sebe kad sam nervozna bez razloga
10.) prestati biti nervozna bez razloga
11.) odustati od nekih ljudi
12.) zaboraviti neke ljude
13.) zbližiti se s nekim ljudima
14.) naučiti četvrti strani jezik
15.) pomiriti se sa susjedom zbog razmirica izazvanih zvukovima iz moje sobe (ali nikako ukinuti zvukove!)
16.) ići u crkvu nedjeljom...ali ovaj put stvarno
17.) prestati vikati na ljude koji slušaju narodnjake, inače ću još dobiti bocom po glavi od nekog žestokog zaljubljenika u tu...hm...ovaj...vrstu glazbe..
18.) pomiriti se s tim da je ljude teško promijeniti
19.) obojati sobu u narančasto
20.) kupiti veliki kaktus i par zlatnih ribica
21.) početi razvijati slike s cd-ova
22.) zamijeniti stock-colu (koje se držim već nekoliko godina) nekim drugim pićem
23.) biti tolerantna prema Česima koji nose sandale na debele čarape
24.) pokazati sebi i drugima da ja znam i odustati, samo to obično ne želim
25.) potruditi se oko shvaćanja jedne jednostavne sitnice; silom se ne može ništa!
26.) otići na Cubu dok mi Castro ne umre...moram požurit!
27.) ići u krevet prije 2 ujutro
28.) završiti s ovim popisom kako bi poštovala prethodnu odluku


Eto, nema ih puno...čak ni 30...šta je to za mene!? Ako uspijem ispuniti barem pola, iduće ste godine u ovo doba svi pozvani na feštu...slavimo!njami
Prije nego odem spavati, a stvarno mi se spava...zijev, moram izvršiti svoju dužnost i svima reći par sitnica; da ne pretjerujete s alkoholom na dočeku, da ne vozite pijani (ni sebe ni druge), da ne radite ništa zbog čega bi mogli požaliti iduće jutro, da pazite s kime idete doma (obično u mraku ne odaberemo najbolje) i da mi se zabavite tako dobro da mi morate pričati danima...ja se nadam da ja hoću, unatoč svemu zbog čega mi se čini da možda i neće biti tako! Pozdrav do sljedeće godine!wave

- 23:45 - Komentari (35) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>