utorak, 19.12.2006.

Besame mucho

Image Hosted by ImageShack.us

Bésame, bésame mucho,
Como si fuera esta noche la última vez.
Besame, besame mucho,
Que tengo miedo perderte,
Perderte otra vez.

Quiero tenerte muy
Cerca, mirarme en tus
Ojos, verte junto a mí,
Piensa que tal vez
Mańana yo ya estaré
Lejos, muy lejos de ti.

Bésame, bésame mucho,
Como si fuera esta noche la última vez.
Bésame mucho,
Que tengo miedo perderte,
Perderte después.


Bilo bi glupo objašnjavati koliko mi znači ova pjesma, a mislim da ne bih ni uspjela.
Stihovi ionako dovoljno govore sami za sebe.
Ovo je jedna od onih stvari o kojima ne treba ništa reći...sve se vidi...i zna.
Pjesma je ovo koja mi je ostavila jednu uspomenu. Gorko-slatku. Nezaboravnu.
Uspomenu vrijednu svake suze koju mi ukrade kad god je čujem. I nije mi žao. Mislim da nikada neću do kraja razumijeti zašto neka melodija koja je svirala u nekom određenom, tebi posebnom trenutku, ovlada svim onim danima tuge koji te čekaju poslje. Valjda tako mora biti. Možda se i nemamo pravo buniti...da nije tako, suze koje ostaju ne bi imale s kime teći, ovako ih prate barem note. Rekla sam ja da ono moje raspoloženje neće dugo potrajati ali još uvijek nije tako strašno, još se držim. Ne znači ovo povratak moje kronične melankonije, barem ne još...znači samo da bi u ovom trenutku bila puno sretnija da prije par minuta nisam opet čula ove stihove. Nije uvijek vrijeme za uspomene, posebno ne za one koje pokušavaš zaboraviti, ostaviti za sobom. Ali one te obično posjete kad im se najmanje nadaš. Jesu barem mogle pričekati jutro, večeras definitivno nisam spremna ni za njih ni za ništa drugo. Odlučila sam da više neću slušati radio...nikada! Evo natjerala sam se da pronađem cd s ovom pjesmom (treba li napominjati da ga imam, samo sam ga sakrila) i sada je slušam po peti put. Šmrc...K vragu i pjesma, odo ja u krevet! Ali sa slušalicama....ipak.

- 00:28 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>