nedjelja, 05.11.2006.

Trag u beskraju

Image Hosted by ImageShack.us

Još jednom sam se osvrnula za sobom. Sve je bilo na svojem mjestu.
Upravo onakvo kakvim ga želim pamtiti kad se jednom budem prisjećala ovog odlaska.
Istina je da ću se stalno vraćati, barem isprva.
Istina je i da ću dolaziti barem jednom tjedno.
Ali...ovo mjesto je ostajalo iza mene i više ne znam jesam li sretna zbog toga.
Odlučila sam se na ovo prije samo nekoliko dana.
Previše stvari u mom životu krenulo je nekim čudnim putem i morala sam nešto promijeniti,
osjetiti da ipak imam nešto u svojim rukama. Pa makar djelomično.
I tako sam u vrlo kratkom vremenu pronašla stan u drugom gradu i spakirala kovčege.
Je li to ono što želim? Nisam sigurna. Znam da je to prilično velika odluka.
Možda i ne tako pametna...već mi nedostaju dom, toplina, obitelj.
Znam da se mogu vratiti kad poželim ali ipak...kad jednom odeš nikad više nije isto.
I tako sada zbunjeno gledam u ove spakirane stvari pitajući se zašto su tu, što se uopće događa.
Čudno je gledati u te kutije u kojima su spakirani svi snovi jedne mlade osobe,
snovi za koje se bojim da će biti srušeni. Pokušavam više ne razmišljati o svemu tome i jednostavno se prepustiti, samo otići pa kako bude. Ali nije lako. Možda zato što nisam sigurna zbog čega zapravo idem.
Ima tu svega...napetosti, nervoze, želje za mirom i svojim vlastitim kutkom ali...mislim da pravi razlog mog odlaska zapravo leži u nečemu u čemu ne bi trebao, nečemu što sam trebala davno pustiti od sebe i nastaviti sa životom. Ali nisam i sada ću vidjeti što i kako dalje. Nadam se da neće ispasti tako loše.
Zadnjih dana neprestano važem pozitivne i negativne strane ove odluke i moram priznati da ima podjednako i jednih i drugih. Pokušavam se osloniti na to da sam ja dosta snalažljiva i samostalna osoba pa mi neće biti tako teško. Barem ću imati vremena za sebe i dovoljno prostora u glavi da rasčistim neke sitnice sama sa sobom, da napokon shvatim da postoje stvari u kojima se ne može ustrajati unedogled. Ako ne ide, ne ide. To bi napokon trebala razumjeti.
Primjetila sam da neki od vas pitaju kad će novi post. Ispričavam se što me nije bilo dosta dugo ali to ne znači da vas ja ne čitam...ja sam uz vas always and forever.
Dobro bi mi došlo malo podrške, ipak je sve ovo prilično veliki korak za mene...
Ljubim vas sve!:)

- 13:35 - Komentari (23) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>