srijeda, 16.08.2006.

volim, ne volim...

Nedavno sam došla na ideju da napišem post sličan ovome ali onda sam na jednom, meni dragom blogu vidjela upravo takav pa sam nakratko odustala...dok nisam primjetila da sam zapravo rekla malo toga o sebi, pa evo male liste stvari koje volim i ne volim,a koja govori puno toga o mojoj malenkosti;

VOLIM:

- glazbu
- plave oči
- ljubljenje
- čokoladu (milka je milka)
- prijatelje kiss
- cipele
- spavanje
- more
- sladoled (macho)
- valove
- obitelj
- svadbe
- ljeto smijeh
- motore
- dvd pržilicu
- tamnu kosu
- noćno kupanje
- viceve
- flert naughty
- pohane balancane (patlidžane)
- fešte party
- fotografije
- knjige
- pago sokove
- stock colu
- krevet
- konje
- putovanja
- plivanje
- nogomet (gledati) hrvatska
.....

NE VOLIM:

- brojeve
- masnu kosu
- sprovode
- pametovanje
- narodnjake
- gužve bang
- kazaljku na vagi (ako se slučajno pomakne prema gore)
- ratove
- tugu no
- ružne uspomene
- zubara
- neozbiljnost
- nedsotatak vremena
- dosadu zijev
- bolnice
- obične olovke
- grejp
- politiku
- duge suknje
- predrasude
- petljanje u tuđi život burninmad
- bezvoljnost
- komplekse
- samoću
- jaja
- suze
- agresivnost headbang
- muške sandale
- ustajanje u zoru
- kukce
- paukove
- tv sapunice
- ogovaranje
- pivo
- trčanje
....
Ima još dosta toga što bi moglo na ova dva popisa ali mi trenutno više ništa ne pada na pamet.:0)

- 11:13 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>