srijeda, 09.08.2006.

Ajme...

Prije nekih 20 minuta sam, ni sama ne znam kako, uspila izbrisati čitav prošli post...osim naslova! Dobro sam se pripala, komentari ostali, a nigdi posta...izgledalo je blesavo! Sva srića da se većinom sjećam što je pisalo u njemu pa sam sve ponovo napisala, manje-više jednako. Uh...izvukla san se, više ne pokušavam ništa za što ne znam kako će ispasti, inače ću nekim čudnim slučajem sve izbrisati koje sam ja sriće! Hvala svima na komentarima koje mi ostavljate, drago mi je da me i dalje čitaju osobe čiji su me blogovi odmah privukli i koje ja redovito posjećujem. Svaki dan se mislim malo više posvetiti blogu, napisati napokon u ove boxeve sa strane sve one sitnice koje namjeravam ali mi vrime nekako proleti i svaki put se nacrtam pred kompom u sred noći pa sam ujutro pospana. Ima vrimena, brzo ću ja to. Do tada čitajte postove i ne gledajte sa strane (salim se)!zujo Ako netko zna neki dobar link na kojemu mogu pronaći predloške za blog neka mi napiše jer bi volila prominit dizajn ali mi baš i ne uspjeva pronać nešto što mi se sviđa. Eto, toliko za sada jer je već jaaako kasno i mogla bih pomalo ''potražit'' krevet (to je najbolji izum ikada!). Pusa...

- 02:41 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>