utorak, 08.08.2006.

Prijateljstvo, ljubav i slične stvari...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Danas sam, nakon dugo vremena, provela dan sa najboljom prijateljicom. Napričale smo se, izludirale i slušale jedna drugu...slobodno mogu reći da me je to vratilo u život. Prijatelji su ono najbolje što imamo od života, daju nam snagu onda kada je nemamo, pružaju ruku svaki put kada padnemo i uvijek su tu ako ih trebamo. Eto takva je i moja prija...vesela, vedra i blesava, upravo onoliko koliko je dovoljno da me svaki put nasmije. Ne bi je minjala za ništa na ovome svitu! Iskreno, ne znam kako bi izdržala sve ovo što mi se dogodilo da nije bilo velike podrške ljudi kojima je stalo. Možda se i ne slažemo u svemu ali prava prijateljstva ne robuju ograničenjima i nadilaze granice koje postavljaju ljudi zarobljeni vremenom i pravilima. Jedina stvar koju možda stavljam i ispred prijateljstva je ljubav. Ona pokreće svijet, vodi me kroz život i predstavlja sve ono u što vjerujem. Ako se mene pita, ljubav je sve što čovjeku treba za sreću. Ali ja bolje poznajem drugu, tužniju stranu ljubavi. Onu o kojoj pjevaju sve balade, ona koja se skriva u suzama očajnika diljem svijeta. Lagala bih da kažem kako nikada nisam bila sretna u ljubavi...sve moje ljubavi počinju dovoljno lijepo da im se u potpunosti prepustim, a završavaju uvijek isto...mojim razočaranjem. Nije da sam mnogo puta voljela jer sam tradicionalna osoba, sanjar koji vjeruje u vječnu ljubav iako sumnja da će je ikada pronaći, ali svaki put sam poklanjala srce osobama koje ga ne zaslužuju i na kraju ostajala povrijeđena. ''Malo je onih koji zaslužuju naše suze, a oni koji ih i zaslužuju, neće nas rasplakati.'' rekao je jedan od mojih najdražih pisaca G.G.Marquez i bio je potpuno u pravu. Kada sve to zbrojimo i oduzmemo ispada da je prijateljstvo ipak temelj ljudskih odnosa, ono je to koje nikada ne blijedi i koje je spremno podnjeti sve oluje koje nam život neprestano servira. Zato nikada, ni onda kada vas ljubav čini najsretnijima, nemojte zanemarivati prijatelje...jer jedino oni pamte kada svi drugi zaboravljaju...

- 01:09 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>