Travanj 2009 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (5)
Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne?

design made by: ...EvilFairy...

Opis bloga

-Psihicki ili ti unutarnji opis:
Wrlo promjenjiwa osoba, uwijek spreman za zajebanciju i cuganje. Wolim jutarnju kawu, miris kise, mojeg malog dragog andjela i swaku sekundu prowedenu s njom.. Ne volim monotoniju, dvolicnost, jutarnju guzvu, mamurluk,...a ostalo...hmm..ostalo chete waljda shwatiti iz postowa



-Sve pozdrave, kritike, psihodelicne ispade, nemoralne ponude, sexualne usluge etc. mozete poslati na preplemeniti@hotmail.com

-Molim prištave isfrustrirane izdrkotine da ne ostavljaju glupe i provokativne komentare. Ako vam se nesto ne svida, knjiga žalbe (palica za bejzbol) je kod mene doma...pa navratite..

i nemojte mi ostavljati hrpetinu beskorisnih komentara stila "navrati do mene..." "super blog" jer takve blesave ispade needukativnosti i smanjene inteligencije ostavljanja normalnih komentara brisem




Free Site Counter



online

Linkovi

Image Hosted by ImageShack.us


forum psihicki poremecenih ljudi koji ce kreativno nadopuniti vase slobodno vrijeme ispadima ludila i smijeha...forum je predvidjen za zabavu kao i za ozbiljne rasprave..uz sve to zatrazite sve sto zelite na download zoni..i vase zelje ce biti ostvarene

blogowi nekih dragih ljudi
tonka
posilowich
posilowichka

kristina


neki ljudi bez kojih moj život nebi bio isti...


Image Hosted by ImageShack.us
Tonak...neopisivo rijecima...volim je ko sestru makar se rijetko jako vidimo

Image Hosted by ImageShack.us

Boško i Lea...osobe jednostavno neopisive rijecima...sa njima nikada dosadno...(carice moje)


i oni su tu negdje...moji prijatelji

Image Hosted by ImageShack.us

Mateja...jako draga djevojka...draga prijateljica...

Image Hosted by ImageShack.us

Posilović..nebi previše o njemu...puno manje povjerenja imam u njega od nekih nemilih dogadjaja..al sredit ce se sve to s vremenom...

Image Hosted by ImageShack.us

Gigs...

Image Hosted by ImageShack.us

Katarina P...moja susjeda...rijetko se vidimo ali opet jedna od veoma dragih osoba

Image Hosted by ImageShack.us

Lukrecija...djevojka sa vječnom bejbi facom :)

Image Hosted by ImageShack.us

Marija..nekoč jako draga moja prijateljica....josh uvijek neznam sto se desilo sa nama


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us









wolim poslushati...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

























sve ima svoje razloge...


Imam razloga za sreću...imam razloga za tugu...samo treba shvatiti što je bitnije...dali zivjeti u tuzi..ili se prepustiti sreći...??? Čini se kako je ovdje izbor jednostavan...
Ali nažalost to nije tako...barem ne u ovome slučaju...
Kako se uz stalni oprez i loše navike prepustiti sreći??
Mislim da je to nemoguće...jer ako jednog dana shvatiš da je ta „sreća“ samo josh jedna iluzija, posljedice ne mogu nikako biti dobre...kako se onda poslije te sreće ponovo naviknut na lošije stanje u životu??

To je oprez...u svemu u životu treba igrat oprezno...u svemu treba biti nekakve sumnje...ništa nije takvo kakvim se čini...
Ili jednostavno treba nekada odbaciti sve i misliti samo srcem...prestati se opirati nečemu i riskirati...
Ne, nisam takav...radije sve polako i igrat na sigurno...makar..tko danas može u išta na ovome svijetu biti siguran...

Da li ste ikada naisli na osobu, pogledali ju ravno u oci i vidjeli nesto...
Ono posebno, u samom pogledu...??
Znate li onaj osjecaj, sto ostavio vas je bez daha, gdje na tren ste se izgubili, onaj trenutak kada niste znali razdvojiti zbilju od sna..

Strah me nije, granice vise ne poznajem, ne zivim nego stvaram, stvaram snove...
JA CU BUDAN SANJATI...
To rekao sam jednom, znam davno je bilo...
JA BUDAN SANJAM...
Toga sam sada svijestan...

Ponovo se mijenjam...svakim danom sve wise i vise...
Sjecam se ne tako davno bio sam razigrano dijete u kozi odraslog mladica, bio sam razigran u svijetu realnosti, granice nisam poznavao, za mene tuga nije postojala...........
gdje li sam se izgubio???????
Ne znam.... stvarno ne znam....

Ono dijete sto se nekada u meni igralo, zaspalo je na jedno vrijeme...
Zaspalo... Ostao je samo taj odrastao mladic, koji je dozvolio da ga svijet ucini krutim, ne pazeci pritom na to dijete u njemu, sto ga je cinilo posebnim, sto ga je izdvajalo od vecine, zbog kojeg je zivio, zivio sa vijecnim osmijehom...

Realnost.... Poput neke tinte crne u bistroj vodi... Realnost...
Realnost je pokvarena, tuzna, tmurna...ali ona me je ucinila ovakvim kakav sam..ona je omogućila da progledam..da vidim ljude oko sebe..da procijenim tko je za mene..tko nije...
Steta sto neke stvari nisam znao procjenjivati na vrijeme...nego sa svojim zakašnjelim reakcijama povrijedjivao i sebe i ljude oko sebe...

Nadam se da ću jednoga dana imati sreće sa potpunim pronalaženjem sebe..kao osobe..sebe kao kompletne slagalice...osjećam da mi još fali pokoji dio...fali nešto da me upotpuni...
I sad kad pišem sve ovo..mislim samo na jednu osobu...
Mislim samo zbog toga što je toliko neprimjetno i polako ušla u moj život,da ni sam neznam kako se to dogodilo..
Mozda nije bitno kako se to dogodilo...mozda je bitnije pitanje
„Zašto se to dogodilo?“
Sve ima svoje razloge...i kad razlozi ne postoje..to nam je valjda svima jasno...
Ja se trudim taj razlog pronaći i vidjeti...a to ću uspjeti s vremenom...


I nije loše napokon osjećati da ti fali netko...pogotovo kada znaš tko..a taj netko mi fali zato jer mi je stalo...


Image Hosted by ImageShack.us


20.01.2008. u 00:53

| .Komentari (6) | Da/Ne | Printaj | # |




<< Arhiva >>

0