Travanj 2009 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (5)
Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne?

design made by: ...EvilFairy...

Opis bloga

-Psihicki ili ti unutarnji opis:
Wrlo promjenjiwa osoba, uwijek spreman za zajebanciju i cuganje. Wolim jutarnju kawu, miris kise, mojeg malog dragog andjela i swaku sekundu prowedenu s njom.. Ne volim monotoniju, dvolicnost, jutarnju guzvu, mamurluk,...a ostalo...hmm..ostalo chete waljda shwatiti iz postowa



-Sve pozdrave, kritike, psihodelicne ispade, nemoralne ponude, sexualne usluge etc. mozete poslati na preplemeniti@hotmail.com

-Molim prištave isfrustrirane izdrkotine da ne ostavljaju glupe i provokativne komentare. Ako vam se nesto ne svida, knjiga žalbe (palica za bejzbol) je kod mene doma...pa navratite..

i nemojte mi ostavljati hrpetinu beskorisnih komentara stila "navrati do mene..." "super blog" jer takve blesave ispade needukativnosti i smanjene inteligencije ostavljanja normalnih komentara brisem




Free Site Counter



online

Linkovi

Image Hosted by ImageShack.us


forum psihicki poremecenih ljudi koji ce kreativno nadopuniti vase slobodno vrijeme ispadima ludila i smijeha...forum je predvidjen za zabavu kao i za ozbiljne rasprave..uz sve to zatrazite sve sto zelite na download zoni..i vase zelje ce biti ostvarene

blogowi nekih dragih ljudi
tonka
posilowich
posilowichka

kristina


neki ljudi bez kojih moj život nebi bio isti...


Image Hosted by ImageShack.us
Tonak...neopisivo rijecima...volim je ko sestru makar se rijetko jako vidimo

Image Hosted by ImageShack.us

Boško i Lea...osobe jednostavno neopisive rijecima...sa njima nikada dosadno...(carice moje)


i oni su tu negdje...moji prijatelji

Image Hosted by ImageShack.us

Mateja...jako draga djevojka...draga prijateljica...

Image Hosted by ImageShack.us

Posilović..nebi previše o njemu...puno manje povjerenja imam u njega od nekih nemilih dogadjaja..al sredit ce se sve to s vremenom...

Image Hosted by ImageShack.us

Gigs...

Image Hosted by ImageShack.us

Katarina P...moja susjeda...rijetko se vidimo ali opet jedna od veoma dragih osoba

Image Hosted by ImageShack.us

Lukrecija...djevojka sa vječnom bejbi facom :)

Image Hosted by ImageShack.us

Marija..nekoč jako draga moja prijateljica....josh uvijek neznam sto se desilo sa nama


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us









wolim poslushati...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

























nowi pochetak..ili josh samo jedna spachka koju sprema ziwot..???


eto stwarno nisam dugo pisao..jednostawno su se desile neke prekretnice u mom ziwotu..desile su se nowe stwari..ljepe stwari...manje ljepe stwari...neznam ni sam josh sta se desilo..ali znam da sam se promjenio..na bolje ili loshije..to che odrediti ljudi oko mene..oni kojima je stalo..i oni koje ja wolim...nema ih mnogo..mogu ih nabrojati na prste,,mozda chak i jedne ruke...swi su se maknuli od mene kad mi je bilo najteze...nekolicina ih je samo ostala..i tu nekolicinu nikada nechu iznewjeriti..shwatio sam koliko ima dwolichnih ljudi..balawih i dwolichnih...koji che lizati dupe i biti si dobar s tobom kad treba,...a kad ne oblatiti te pred ni manje ni wishe nego pred osobom koja ti je najwishe znachila u ziwotu..i kako biti smiren onda???..kako gledati na bolje sutra???..mislim da neke osobe nikada neche nauchiti prawila nekog ljepog ponashanja...iako su mnogo proshle u ziwotu..i preziwjele swashta...onda bi nam trebale biti uzor u swemu..u wjeri,,ponashanju,,prijateljstwu i ljubawi...a ne prokockawati powjerenje kao da im nishta ne znachi..mozda im i ne znachi...ali ja im tu nemogu pomochi...odredjene osobe neche wishe nikada imati moju podrsku...zashto bi je imale??? da budem uz njih kad je njima gusto...??? a kad meni zaskripi da ti poklope slushalicu...ili da kazu: "pa zar opet??"...
neznam..nisu mi neke stwari jasne...mutno mi je pred ochima shta se tiche ziwota..jako mutno...kao da gledam kroz maglu...zashto nemogu ocjeniti koja je osoba dowoljno dobra za mene..i zashto uwjek otwarati srce kriwima...
jucher me jedna stwar weoma dirnula i razalostila...
prochitao sam chestitku za swoj proshli rodjendan koju sam dobio od dwije drage osobe..sada je od te dwije ostala samo jedna, barem se nadam...
"Dragi Daniel!
sretne smo što si dio našega života i hvalla što si nam prijatelj..."
mozda se odredjena prepozna u owome..mozda ne..meni je swejedno..samo mi nije jasno kako su owe rijechi mogle ispariti u nechijoj glawi kroz samo pola godine...nije mi jasno..
swe bi bilo u redu da se kaze u lice ono shta se misli..tako da se ti kao pojedinac kasnije mozesh suochiti kad to saznash i od ostalih..ali toliko ogowarati i omalowazawati pred drugim ljudima,,a da ti to morash sam saznati ..to boli..nazalost osobe u mom ziwotu nekoch jako drage su to uchinile..kako se sada prema njima ponashat..unatoch isprici i swemu oprostiti nije lako..ali ajde..barem se isprichala...a shta s drugom???.nije mi jasno s chime sam joj se ja toliko zamjerio?? stwarno mi nije jawno..ni meni,,,ni jednoj dragoj osobi s kojom sam jucher razgowarao o swemu tome..nijednome nam nije jasno kako se ljudi mogu tako brzo mjenjati..a josh waznije...kako drugi mogu biti i dalje zaludjeni njima i ziwit u zabludi kako se one sawrshene...kako??? otworite ochi dragi moji...chak i oni koji sawrsheni u washim ochima che prokockati washe powjerenje,a da toga nechete biti ni swijesni...

treba wjerowati u Boga..u ziwot..u ljubaw...treba wjerowati....jer samo onda chem nam dochi i plodowi...samo najweche pitanje je koliko treba chekati da se ti plodowi pochnu ubirati...




Image Hosted by ImageShack.us





07.11.2007. u 14:05

| .Komentari (32) | Da/Ne | Printaj | # |




<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

0