Travanj 2009 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (5)
Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne?

design made by: ...EvilFairy...

Opis bloga

-Psihicki ili ti unutarnji opis:
Wrlo promjenjiwa osoba, uwijek spreman za zajebanciju i cuganje. Wolim jutarnju kawu, miris kise, mojeg malog dragog andjela i swaku sekundu prowedenu s njom.. Ne volim monotoniju, dvolicnost, jutarnju guzvu, mamurluk,...a ostalo...hmm..ostalo chete waljda shwatiti iz postowa



-Sve pozdrave, kritike, psihodelicne ispade, nemoralne ponude, sexualne usluge etc. mozete poslati na preplemeniti@hotmail.com

-Molim prištave isfrustrirane izdrkotine da ne ostavljaju glupe i provokativne komentare. Ako vam se nesto ne svida, knjiga žalbe (palica za bejzbol) je kod mene doma...pa navratite..

i nemojte mi ostavljati hrpetinu beskorisnih komentara stila "navrati do mene..." "super blog" jer takve blesave ispade needukativnosti i smanjene inteligencije ostavljanja normalnih komentara brisem




Free Site Counter



online

Linkovi

Image Hosted by ImageShack.us


forum psihicki poremecenih ljudi koji ce kreativno nadopuniti vase slobodno vrijeme ispadima ludila i smijeha...forum je predvidjen za zabavu kao i za ozbiljne rasprave..uz sve to zatrazite sve sto zelite na download zoni..i vase zelje ce biti ostvarene

blogowi nekih dragih ljudi
tonka
posilowich
posilowichka

kristina


neki ljudi bez kojih moj život nebi bio isti...


Image Hosted by ImageShack.us
Tonak...neopisivo rijecima...volim je ko sestru makar se rijetko jako vidimo

Image Hosted by ImageShack.us

Boško i Lea...osobe jednostavno neopisive rijecima...sa njima nikada dosadno...(carice moje)


i oni su tu negdje...moji prijatelji

Image Hosted by ImageShack.us

Mateja...jako draga djevojka...draga prijateljica...

Image Hosted by ImageShack.us

Posilović..nebi previše o njemu...puno manje povjerenja imam u njega od nekih nemilih dogadjaja..al sredit ce se sve to s vremenom...

Image Hosted by ImageShack.us

Gigs...

Image Hosted by ImageShack.us

Katarina P...moja susjeda...rijetko se vidimo ali opet jedna od veoma dragih osoba

Image Hosted by ImageShack.us

Lukrecija...djevojka sa vječnom bejbi facom :)

Image Hosted by ImageShack.us

Marija..nekoč jako draga moja prijateljica....josh uvijek neznam sto se desilo sa nama


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us









wolim poslushati...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

























jebesh takaw ziwot...


eto opet me hwata neka silna depresijaheadbang...opet mrzim sebe,swoj ziwot i ljude oko sebe...tako mi treba kad me i najmanje sitnice bole...zelim samo malo odmora..zelim nekoga ko bi mi pruzio potporu koju nemam..nekog tko che biti samnom...ali ne..meni je to nemoguche jer ja ne zelim ono sto mogu imat nego ono sto je meni nedostizno (NAZALOST)headbang..stwarno mi nije jasno zasto pucam na tu osobu kad znam da s njom je swe osim prijateljstwa nemoguche..kad che ta osoba shwatit da je wolim wise nego ista u ziwotu..ali se bojim..ne zelim unistiti ono sta imam zbog onoga sto nikada neche mochi biti...zelim da ta osoba shwati da je ona za mene olicje sawrsenstwa..to sam tek nedawno shwatio..(tek nakon sto me pustilo ono sto je bilo na gigsowom rodj..da nebi pomislili da je owo sto pisem powezano s osobom koja nas je obojcu smotala.)..ali to je najgore...bas se izflegmatiziram prema jednome i pojawi se nesto drugo sto je ustwari puno gore,nesto sto che me klati jako dugo..zasto ja sam sebi ne dopustam srechu??? najgore je dok se uz swe to razocharash u ljude s kojima si mislio da imash nesto posebno...owaj wikend je zaista bio katastrofa za mene...prwo se razocharas u swoje dwije najbolje frendice za koje bi swe dao..shwatish da im nisi ni upola wrijedan kao sto si mislio..zatim te zajebe jedan od najboljih frendowa i to tamo gdje si se najmanje nadao od njega,ali da nebi bilo premalo razocaranja u mom ziwotu moraju te sjebat i ljudi s kojima prowodish najwishe wremena i jedwa cekash swaku subotu da ih widish...ma kazem wam SRANJE..mozda se jednostawno prewishe toga skupilo u meni puknucupa se tako osijecham..da je neko drugo wrijeme mozda nebi uopche obrachao paznju i toliku pozornost na to swe...kad te krene onda te stwarno krene...moj je jedini grijeh sto moram biti stalno okruzen ljudima..mozda se bojim samoche jer tada samo dolaze najgore misli i osjechajiheadbangheadbang



border="0"


29.04.2007. u 19:10

| .Komentari (14) | Da/Ne | Printaj | # |




<< Arhiva >>

0