Wish You Weren´t Here

srijeda, 28.03.2007.

Ššššššš

dovoljno smo rekli
- 10:56 - Komentari (11) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 26.03.2007.

Ženo, ni ja te ne osuđujem.Idi, i ne griješi više.

dobrodošli...
...sviđa život?
htjela sam vam reći
i oprostite ako vam pobrišem komentare
nije stvar u vama nego u njima
morate biti svjesni
kad pišete
da se možda neće nekima svidjeti
Ali, sve je okej- sutra je novi dan,
i onda još preksutra
i kupamo se preko ljeta
Jedva čekam...
...Krv mi gori
Makar ići u običnom donjem rublju i običnim riflama i tako već izmaskiranim od morske soli
I kupam se sutra(kada-privremeno more)
napokon stižem
stisla sam se od prekomjernog rada i idem u svijet sva nikakva
Možda ipak da se napokon posvetim malo tim ljudima oko sebe
i sredim tu kosu i te prste izgrickane, da se ne stiščem više
kako ne bi prestali,
ma kakvi, ne bi oni,
imat ikakve veze više sa mnome.
Image Hosted by ImageShack.us
ae jaja i kuraja, ako se tako kaže
baš bi se moglo.rimuje se, divota.
- 23:23 - Komentari (2) - Isprintaj - #

utorak, 20.03.2007.

Najnoviji post

Govorit ćemo o jednom rejveru.
Pa di smo ono stali...
Tip ko tip, uopće nije niš posebno.
Okičuje se prstenjem, naušnicama i onim dvjema vrećama što vise-bisage.
Podosta je mršav, što se mora zamijetiti.Ko kostur. Ko vampir.
I da, vise, vise stvari sa njega.
U suštini ko svaki drugi tip koji se da istaknuti među gomilom svojom individualnošću.
Ali okej....ko voli nek izvoli.
Ne...meni stvarno nije niš iznimno.
Onako, normala.
Bljed. Šutljiv. Čudan okolini.
To ful nije moj tip.
Ma kakvi..? Mah
m-mm. a-a.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
- 11:47 - Komentari (1) - Isprintaj - #

četvrtak, 15.03.2007.

Neki od ovdje prisutnih imaju nam puno toga za reći


S nosnicama punim zraka tvojega

Mirises na plijesan.
a, moje rucice, nehigijenski pogrickane
što trljaju wc-papir
sad mirisu poput tvojih.
Evo, tek tu te osjecam
i kako zapravo odises,
jer te bliskog ja zaboravljam dahnuti.
Evo te,
mirises na morske rucnike,
i na cepove boca,
mirises na gracki zrak!
Mirises na dim
smrdis mirisno, ljubavi moja;
na pse,
na zene,
na pamucne majice i carape.
Nekad mi mirises po jabukama, žvakama, šamponu ili parfemu, samo rijetko...
Nekad, zajedno samnom, slatkog si okusa narance,
i kad te, u bliskosti, ne zaboravim njuškati
onda te navolim provolim zavolim
ali uvjek nagrabusim zbog beskonacnosti
te neocekivanosti
nepravilnosti
nepredvidivosti
izlaska pred tebe.
Free Image Hosting at www.ImageShack.usDrš se.Podržavam te. I sve to skupa.
A daj pusti si brkove..
.Drš!
- 10:56 - Komentari (1) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 12.03.2007.

BOG ŠLJAKA

Bilo je inspiracije nakon dugo vremena pa smo
izgubili glas
tutti mi chiamano bionda
ma bionda io non sono
porto i capelli neri
neri per fare l amor
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
I sad zašto samo mi to obradile, Bog zna.

Na prvo mjesto premjestili smo si prave boje,pravu zelenu, pravu plavu(bez primjese benza i ostale smrdljive morske sluzi), opijeni suncem, sa kazon punim piijeska i psihodelic trensa, premijestili smo si život!
Prvo smo živjeli na krajnjim užicima, da ih vidimo kako Bog zapovjeda... najniže, najinstinktivnije.
Mislim, mala moja, išle smo po redu.
Od tih sitnijih sranja prema velikim dealovima.
Inače bismo vjerojatno pogriješili.
A bitnije je, ša ne, ostaviti kraj da klizi po loju, jer početak je i tako samo jedan obični početak.
A tebi valja objasniti, drago moje, voljeno moje biće, ako već osjećaš upravo to na što se žališ.
Nije stvar u našoj različitosti, ali ako se pitaš ko sam ja?
ako neznaš želim li nekoga ovakvoga...
taj ako je tu.Visi nad nama u zraku.
Ma pričati ću ti i ovakve stvari, samo me pitaj pravo pitanje
sve načine znaš
kroz sve jebeno što nas je propuhalo
i ništa ti neće biti čudno
kad ti kažem da je ovo nastavak svega što smo prošli.

Drš se čvrsto. Možda barem ti...Nek ti ode od ruke.
- 22:16 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>