Praštanje

30.04.2009., četvrtak

Malo zastani...

Pokušaj danas svratiti u svoje srce.
Pokušaj upoznati svoje pogreške i slabosti
i učini nešto da obogatiš svoje srce,svoju dušu.
Možeš početi tako da budeš otvorena srca,
da pružiš ruku kome je potrebna pomoć
ili možda samo osmijeh ili lijepa riječ.
Nasmiješi se svima i budi strpljiv sa svima...



Image and video hosting by TinyPic
- 13:03 - Komentari (69) - Isprintaj - #

24.04.2009., petak

Molila sam
Danas sam se rano probudila
I molila sam za tebe moj prijatelju.
Iako si daleko i nečuješ me
iako me se možda više i ne sječaš,
ili možda govoriš o meni s prezirom ili čak mržnjom.
Zamolila sam Boga da te zaštiti od sveg zla
i da ti podari svoj blagoslov,zdravlje i sreću.
I da u tvom srcu uvijek bude ljubav,vjera i nada.
Zamolila sam ga neka u tvom životu nebude bura ni oluja
I neka ti pokaže savršen put,
Put posut veseljem,mirom i zadovoljstvom.
Molila sam ga da me usliši...


Image and video hosting by TinyPic

- 08:18 - Komentari (44) - Isprintaj - #

21.04.2009., utorak

Kreni...
Ako radiš ono što te veseli,ne boj se!
Uvijek će biti onih zavidnih,oholih,
Onih što će te htjeti baciti na zemlju!
Ali nedaj se.
Prihvačaj poraze i padove.
Ali nakon njih ustani i kreni.
Kreni uzdignute glave,
Jači,mudriji.
Budi ljubazan prema svima
I nauči...
Nauči u svemu otkriti volju Gospodnju
I on će biti tvoja snaga,tvoja radost.
Kreni ,raduj se...

Image and video hosting by TinyPic
- 07:01 - Komentari (31) - Isprintaj - #

19.04.2009., nedjelja

U zadnje vrijeme mi se dogodilo doista mnogo ružnoga i to od onih od kojih to nikad nebih očekivala.Mislila sam da nema u mojoj blizini Juda ali prevarila sam se- najlakše je nekoga optužiti a ne tražiti razlog u sebi,najlakše je nekome utisnuti izdajnički poljubac,nekoga bičevati,kamenovati...nekima nije važna istina nije važno što si bio Cirenac kad im je bilo teško kad su bile kušnj i padovi samo im je stalo da sad oni razapnu,da postignu svoj cilj.Još uvijek mi odzvanjaju u ušima Isusove rječi „Oprosti im Oče jer neznaju što čine“...vrijeme je da završi veliki petak .Vrijeme je da prestanemo djeliti poljupce kao Jude već da ljubimi kao što nas je Isus ljubio...
Image and video hosting by TinyPic
- 16:53 - Komentari (24) - Isprintaj - #

18.04.2009., subota




Molitva

Samo malo sunca
u moj tmurni dan,
samo malo nade
u moj tužni san.
Samo jednu noć da sja mi
zvjezdan svod,
to je vapaj zgaženoga
stvora Tvog.

Znam da ima smisla
biti zgažen crv.
To mi kaže Tvoja
prolivena krv.
Ipak Bože, ja Te molim,
Ti mi daj,
malo sunca, malo nade
da mi sja.

P: Cijeli svijet Te moli
u meni.
Cijeli svijet se bori
u meni.
Milijuni bijedom zgaženi
nek osjete da sunce
i za njih postoji.

Znam da ima smisla
biti svaki križ,
jer po križu
postajem Ti sasvim bliz.
Ipak Bože, ja Te molim,
Ti mi daj malo sunca,
malo nade da mi sja.

P: Cijeli svijet...

Vjerujem da u svom srcu
nosiš sve,
vjerujem da misliš
na moj mali svijet.
Vjerujem da čuješ
moju molitvu,
skrivenu u srcu
bijedom zgaženu.



- 18:02 - Komentari (7) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Image and video hosting by TinyPic

  travanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Kolovoz 2010 (1)
Veljača 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (2)
Rujan 2009 (2)
Kolovoz 2009 (2)
Srpanj 2009 (3)
Lipanj 2009 (4)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr






Free Hit Counters