M&L

21.03.2007., srijeda

Came to me baby...

Wiii,kako sexy naslov:D
Hihi...oriđiđi,hahaha:p
Ja sam happy,ali i tuzna zbog
glupih ocjena:(neee,jbg,neka ide
sve u k****naughty
Danas smo pisali latinski...
Grrrr....KoMasmijeh
Te@ ima deckacerek,bravo ona(to sam morala reci):D
Svi smo oke...Zzz se samo,a
pogotovo Adrich&ja...lol:)
I bila sam vani u subotu...mmm...
Al smo se svi isplesali,nasmijali...partysmokin
roflNajbitnije je da nam je raska odgodila
roditeljski za sljedeci tjedan...wowichthumbup
TO je prava sreca...o daaa...
Ne znam ke da vam vise piskaram...
Samo vi meni svi budite happy,mladi,
sexy i pametnideadnaughty
Pusssam vas sve!!
- 21:49 - Komentari (19) - Isprintaj - #

15.03.2007., četvrtak

H3h3...

Happy girl,,,napokon!thumbupEto,sve vas pozdravljam:)
Nemam bas nista bitnoga za reci..
U skoli sve oke,ide nekako...
Iduci tjedan je roditeljski...Brrrr...:D
Mislim da onda nitko nece iducu subotu van
(skupa sa mnom)naughty
Bila sam u sub vani i bilo je ludo:D
Zzz sam se,plesala sa Leonidasom i Brizzom:)
Cestitam Tei na 1 mjestu iz fizike i Kosti takoder
na 1 mjestu iz kemijethumbuproflZakonski su...
Ipak je to 1.d..hehe...nemojte se vi zekati s namacool
Grube mi se sisala,slatka je...Lijepo joj stoji:D
Tonka je u oblacima...zaljubljena preko usiju(doslovce)cerek
Zaboravila sam..Cestitam i Thei na 1 mjestu iz biologije;)
Plavuse vladajunaughtylud
Pozz vas sve,a ja odoh njamii do Adre:)
Pusam vas sve...kissdead
- 17:03 - Komentari (3) - Isprintaj - #

09.03.2007., petak

Prijateljstvo...

Ne znam ni sama zasto sam uzela ovaj naslov...?! Mozda zato sto mi je frendica rekla da ne trebam vjerovati svima,da su ljudi spremni na sve. Kao sto sam rekla imam frendicu kojoj mogu sve reci,koja me zna kao knjigu,nebi mi nista napravila nazao,tuzna je kada sam i ja,sve nas veze jer se jako volimo(nismo lezberofl).Ja sam sretna,ona je sretna...Tako iz dana u dan...Tu je jos jedna cura, koja me podrzava i uz mene je,sve je to lijepo,no,pitam se,u biti,bojim se da ne izgubim nesto do cega mi je stalo:) Znam da nekad svojim postupcima znam povrijediti nekoga,ali i mene su ljudi povrijedili,ali sta,ja sam digla glavu i nastavila dalje,znam da to mogu i hocunaughtyVolim sve svoje frendice i frendove,i prihvacam kakvi god oni bili...Bas sam se malo zamislila kad mi je rekla ovo:''Sunce sja,ali zalazi...Zivot je lijep,ali prolazi...Slusaj sve,ali ne vjeruj svima...Frendova pravih tako malo ima...''. Ja znam kome ja mogu sve reci, ama bas sve sta hocu,i zato sam happy:)Ne moze svatko imat prave frendiceyesSamo sam htjela reci da cjenite prijateljstvo,znate da je to najvece blago ovoga svijeta:D

P.s.Kod mene nista novo...U skoli sve oke:Dzezamo se,smijemo...Sretna sam,budite i vi:)
--Izvor nase srece je u subjektivnim osobinama:
plemenitom karakteru,poduzetnom duhu,
sretnom temperamentu,vederom umu
i zdravom tijelu--
Pusa svima koji citaju blog,,,Adre,Veci,Lani,Tei,Thei,Roby,Kosti,Ivani,Ivoni,Tonki,Markucereksvima...thumbupkissi idem sutra van...wiiiiiiiiithumbup
- 23:08 - Komentari (4) - Isprintaj - #

05.03.2007., ponedjeljak

Nista

Blaaa,blaaa....No,da se i ja javim...Subota je prosla jako brzo ili se to meni tako cinilo?!ludBila sam vani...Iako mi se nije dalo...al fakat nisam imala volje za nicime:DU biti cijeli sam dan provela smisljajuci sta cu obuci..i da..obukla sam kariranu suknjicu koju sam si kupila u Amadeusu(Adre sry:D) i majicu koju sam si bila kupila za rockas...Sexy..LOL..naughtyAdre i ja smo kod Vece stigle negdje oko 8,pa smo se jos malo tamo spremale,sminkale..zezale se...Dosle smo oko 8 i 45 u Time,i bile malo u red baru...Dolje je bilo dosadno,bar meni..mislim,meni je ta sub bila jako boring,i nekak glupa..heh..malo sam plesala,brbljala sa drustvom,upoznala sam i Manicanutkull decko:DVeca i ja smo bile do 2,i inace sam ja isla spavat kod nje, tako da je bilo oke...Bas smo uzivale...roflNedjelja je prosla kao i svaka druga...A danasnji dan...hm...oke!Bila sam happy u sk. Imali smo 6 sati,pa sam isla poslije u Time..Sa Lanom,Tonkom...Nisam bila dugo jer sam trebala doma ucit kemiju i hrvheadbangmada vani tako lijepo vrijeme...neeeeee....kad ce proljetni praznici???:Dhm..vise necu pisat ovake gluposti..nadam se..Pusam vas sveeeee

...:Budite kao baklja na nebu,zraceci ljubav i
svjetlost.Zamislite tisucu takvih baklji na nebu,
poput sjajnih zvijezda u dalekim galaksijama
koje mozete vidjeti za vedre noci.
Vi imate u sebi istu snagu da zracite ljubav
i svjetlo i trebali biste sjajiti poput zvjezde,
od trenutka kad se probudite ujutro pa do
trenutka kad idete spavati:...
- 21:11 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

My life...