...GoooOoooo... ;o)

subota, 26.11.2005.

hip-hop part. II.

povijest nije predmet ..
to je jebeni jebac zivota..
jebenti ja povijest jebenu
Gilgameš,ha..??
borkica..mrš selja ta !
Ma , goni se !
Povijest i skupa sve .
ne,ne neda mira, taj lajn ne nema kraja,
majko, povijest, historija stara, kad ce kraj,
kak ce biti natpis nema vise povijesti,
povjest je dosla do kraja, neka cijela raja,
od vijecne tame do raja, od pocetka do kraja,
gasi se povijest koracima kraja, nema agresive,
tu KRAJ JE!


potaknuta ispitom u ponedjeljak

Image Hosted by ImageShack.us

- 18:43 - Komentari (20) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 21.11.2005.

--pozzdraficek--

hey........
evo i mene malo opet....:D
HHHHHHHHajde pricajte mi malecko kaj imaaaaaaaa...;))....nisam opce u toku kaj se dogada zadnje vrijeme....
zadnja novost koja se desila a za koju ja znam je bila ova uzrocno-posljedicna veza David-Klaudija-Stiven-Renata.....NO COMMENNT....
jen s drugim bil nebil a mozda i nije bil ?! tko pijan nije dal tko to namjerno ili uziva u tome or wtf --------opa bato-----
ajmo malo akcije ljudi..nis se ne desava......!! (pametnoga) + (aj ili bar zanimljivoga ono malo malo)

kai bu isel tko na general woo i nered....?
pa to se ne propusta,ha,hop hiperi? :))
i ja idem..ak nabavim pare za upad..;((....:):)......cujes.......bil je roditeljski.........iii......neda mama vise..nista.....:)
nema jebanja..
nema se para....a-a......nema......

paaa....moram se ic strebat..pisem sutra latinski.........:(((
plizzz ali plizzz molim vas lijepo drzite mi fige...;)).........pliiz......

haha..;D


btw.I HATE SCHOOL.............................................................................


fijuuuuuuuuuuuuuuuuuuu vec su 4

cssssss.....-..-.-...--...

volim vas sve...
i drzite fige!!!


btw. chekirajte ZAKON ZAKON mjuzu........:)).....:)))....najjjbolja mi je ta.......:).....

iiiiiiiiii noo dobila sam drugu trojku iz drugog ispita iz matke...:))..ponosim se..i primam cestitkle..i sve ostale darove,..
aaaaa...
kad smo vec kod darova....
HOCU darove za Bozic....:)
ne se ustrucavati...
kaj nebi netko slucajno pomislil da bi odbila neki dar od njega i tk to..hhahaha..;P....
lol.....


Image Hosted by ImageShack.us





pusa







Image Hosted by ImageShack.us

- 15:42 - Komentari (17) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 07.11.2005.

:-P

ihihi

cakano,ha?

:)

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

- 15:49 - Komentari (20) - Isprintaj - #

petak, 04.11.2005.

go go girls!

cvima karlama i karlekima cvetan imendan !!!
:) :)
btw. sarchi i ifka ste hepi?? :) :)

Image Hosted by ImageShack.us

- 19:56 - Komentari (23) - Isprintaj - #