ponedjeljak, 15.05.2006.

e lilo htjela sam napisat post al sam zaboravila password.bush mi ga sutra rekla pa da nes napisem u vezu ovog danas.pitate se kaj je to bilo danas?cula sam provalu nad provalama i to od nase sve am draze mie!

evo vam rijeci jedne pjesme od Franz Ferdinanda,al obratite pozornost samo na ova boldana slova:

used to lock myself in your bathroom
Swallowing the codeine kept for your back
Numb, so numb
I'd let your words
Come and come
So come on -
Kill me now
Kill me now
Kill me now

Because I'm leaving you now

That was easy, but how I miss you
Now


to je bila moja reakcija na njene "pametne" recenice,skoro sam krepala od smijeha!!i sad se smijem prisjecajuci se tog kaj je danas rekla!!!


joj da skoro zaboravih:u subotu mi se rodil brat.stvaila bum slike jedan dan sam ih moram prebacit na komp!

ajd good night!!

- 22:50 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>