utorak, 11.04.2006.

sth. lil about boys...

znate ono kad cure vele "joj kak je ovaj dečko slatki!" ili "ajmee!kak je cakani!"?
opće ne znam kaj bi to trebalo značit?jel to znači da je dečko zgodan il kaj?!!?!ja,koja sam cura to ne kužim kak bi onda to dečki trebali razumjeti?kaj da si oni misle kad im neko veli "joj,baš si slatki!"?kad se meni neko sviđa ja velim "uuu!kak je zgodan!" ili "ovaj je ok".sad da razjasnim kaj to znači"ovaj je ok":to velimo kad nam se dečko/frajer/lik sviđa ali nije na onoj razini ko npr.robert pattinson(upiši ovo ime u google da se uvjeriš da je dečko full dobar!).sad kad sam već spomenula ovu rečenicu"full dobar" ću vam objasniti njeno značenje,a to je: isto ko kod"kak je zgodan!".
sad dolazi pitanje:po čemu mi cure ocjenjujemo dečke?
pa po mom znanju(čitaj neznanju) to bi bilo ovo:

FIZIČKI IZGLED:
1.)ruke
2.)visina(dečko mora bit viši od cure)
3.)kilaža(totalno je glupo ak je dečko mršaviji od vas)
4.)faca(jel zmušena il nije)
5.)oči(neam pojma zakaj se svima sviđaju plave oči,meni su zakon onak full zelene,al su mi ljepe i tamno plave,ma ustvari lijepe su mi i onak čokoladno smeđe)
6.)zubi(pa da barem ima više od pol zubi :D )
7.)noge
8.)dupe(ne znam zakaj ovo,al dobro)
9.)nokti(zakaj ovo nisam metla na početak??)
10.)izgled općenito(osobna higijena i sl.)

KAJ BI OVDJE SAD TREBALA NAPISAT PSIHIČKI IZGLED??!!

1.)smisao za humor
2.)barem malo pameti u glavi
3.)preferiranje određene vrste glazbe
4.)mržnja određene vrste glazbe(cajke,rap...to je u mom slučaju)
5.)ne pretjerana romantičnost
6.)kolko-tolko shvačanje ženskog roda(opet ne previše..)
7.)obavezno mora biti hetero!!!
8.)mora volit naše frendice(iako je to ponekad teško)
9.)mora voljet našu obitelj(mislim da je ovo još teže)
10.)ljubomora u malim količinama



ak sam nekaj zaboravila slobodno napišite u komentarima!


no,normalno nije to sve.svako ima još neke svoje fore.npr.ja-neam pojma zakaj al su mi englezi fakat zgodni-mislim ne bas svi,al ko narod općenito,znam da sam trknuta,al kaj ću!!
meg je rekla da voli kad dečko ima veći nos(???).ima full čudnih stvari!!



i sad da zaključimo:

SLATKI DEČKO=PEDER(primjer: Chad M.M.)
ZGODAN DEČKO=BOLJE OD NORMALNOG(primjer:Rob Pattinson)
OK DEČKO=NORMALAN DEČKO(primjer:neam pojma!!help me!!)
RUŽAN DEČKO=NAVELA BI PRIMJER,AL SE BOJIM DA SE NEKO NE UVRIJEDI NPR.LILO?!


and that´s it for today

bye bye



dodatak(17:14):

primjer ogavnog(ili ti ružnog,al u ovom slučaju ogavnog) dečka je Dejan

Lilo veli da mora imat mišiće,al ja se ne slažem,mrzim nabildane dečke!!ok je malo,onak tek-tolko,al mrzim one forsere koji odlaze u teretanu,a poslje izgledaju ko medvjedi!!mora bit dovoljno snažan da može nosit curu,NE SMIJE BITI TRAČER,ni lijen i mora mislit svojom glavom,a ne da za sve pita svoje frendove!

a kaj se tiče ovog, lilo: "mora obavezno bit iskren u vezi dokud je došo s curom!!"ti si njemu isto puno srala,ne o vezi,al inače...a i brijem da ga je bilo sram(makar ne znam zakaj?)

to bi bilo to!


- 11:17 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>