petak, 31.03.2006.

Kako spremiti starce na ono najgore....

često ne znamo kako da "pripremimo"strace za nekaj kaj im moramo reć,npr.loša ocjena,ukor,naša šaka u nečijoj glavi i slično.kako bi pomogla svima vama sa sličnim problemima tu sam stavila ovaj "kratki" tekst u kojem možete naići ne neke rečenice koje bi vam pomogle,ako ne sad za par godina sigurno,pomoć.pa da krenemo!sorryte na krivo napisanim slovima dobila sam novu tastaturu i moram se malo naviknut na nju!!!

Pismo studentice roditeljima


Dragi mama i tata,

Otkako sam došla u Zagreb studirati, sam se ulijenila u pisanju i žao mi je da vam nisam već i prije pisala. Imam puno novosti. Predlažem vam, da lijepo sjednete prije nego nastavite s čitanjem. Ne smijete čitati dok ne sjednete, u redu?

Ovdje mi je lijepo. Fraktura lubanje koju sam imala, kad sam skočila kroz prozor sobe, jer je izbio požar, se je zacijelila. Samo sam dva tjedna bila u bolnici i sada već dobro vidim, glavobolje imam samo povremeno. sreća, da je moj skok kroz prozor vidio dežurni na obližnjoj benzinskoj pumpi i odmah je pozvao liječnike i vatrogasce.

Bio je vrlo ljubazan i posjetio me je u bolnici. Po povratku iz bolnice nisam imala kamo otići (soba je bila potpuno izgorjela), pa me je pozvao k sebi. To je vrlo prijatna soba, iako je u podrumu. On je vrlo dobar momak i nas dvoje smo se ubrzo zaljubili i planiramo vjenčanje. Datum još nismo odredili, iako bi vjenčanje bilo prije nego se bude vidjelo, da sam trudna. Da dragi roditelji, trudna sam.

Znam koliko želite, imati unuke i njima darujete istu pažnju i ljubav kao što ste je meni, kad sam bila dijete. Datum vjenčanja još nismo odredili, jer nismo mogli obaviti predženidbene krvne pretrage radi nekakve infekcije, koju ima moj dragi, pa sam je i ja dobila od njega.

Znam, da ćete mojeg dečka primiti u obitelj s otvorenim rukama. Iako nije školovan, vrlo je ambiciozan. Unatoč tome, da nije bijelac i da je muslimanske vjere, znam, da vaša uvijek izražena strpljivost neće dozvoliti, da bi vam to smetalo.

Eto, sada, kad ste saznali sve te novosti, mogu vas utješiti, da nije bilo nikakvog požara, frakture lubanje, nisam bila u bolnici, niti nisam trudna, niti imam aids, niti dečka uopće.

Istina je, da sam pala na ispitu iz matematike i fizike i morat ću ponavljati godinu. željela sam samo, da bi činjenice vidjeli u pravom svjetlu.

vaša draga kći


full mi se sviđa ovaj tekst,fakat je poučan,kaj ne?!

p.s.molim bez spamanja,fakt mi to ide na živce(ne želim sad nikoga uvrijediti)!

e da sutra se idemo nac s Bozanicem,uuu,kak mi se da!!!


EVO VAM JEDNA IGRICACOOL IGRA !KOJI JE VAS REZULTAT?MOJ JE 18,813.FULL JE TESKO!(BAR MENI)!FULL MI SE SPAVA AJ LAKU NOC.JA VEC NA POL ˇ-ˇ

- 23:37 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>