petak, 17.03.2006.

koja sam ja budala!!

meg čuj nisam se ja naljutila na tebe.znas da poneakd serem gluposti,tako je bilo i danas ujutro!
ok sad kad sam rekla ono najvažnije idemo na ono manje važno,ali svejedno jaaako važno!
vidite danas vam je dvadeseta godišnjica bbb-a(barem mislim) i u tu čast vam je koncert u domu sportova.zabte ono prljavci i te stvari,pravo domaće.meg i lilo su išle,a ja ko neka budala za kompom u subotu navečer.nije da mi one nisu dale da idem,vec sam ja to sama(ko i svaka druga pametna plavuša) odlučila ne ići.a brijem da ima full zgodnih dečki koji navijaju za Dinamo!buuu!!!!
zakaj nisam išla?!!ne znam zakaj al me lice užasno peče,nadam se sam da se ne bum sutra probudila s licem punim plikova!!!!auč!!fakat peče!sad malo surfam po netu.ujutro nisam niš učila(a kaj ste mislili da budem?!),no na svu sreću niko me nije niš pital!ne znam kaj da jedem,ima neko neku ideju?!e da nalazi od kralježnice(eto napisah tu dugu riječ,e da kak mi je ta riječ preduga,smilslila sam skračenicu-mislim nije skračenica,sam mi se neda piast cijelu riječ,pa će odsada biti kralj.-kužite s točkom na kraju,ak nema točke znači da pričam o nekom Kralju).
sad bum vam pročitala kaj piše ak neko zna kaj to znači nek prevede:

snimka LS kralježnice u dva smjera pokazuje rotaciju kralježaka u lijevo uz desnostranu skoliozu.Primjerena fiziološka lordoza.I.v.prostori blago su suženi u visini L1-L2,L2-L3 sa početnom subhondralnom sklerozom.Mali zglobovi urednog su izgleda.

može mi netko to reć na hrvatskom?

kralj. me očajno boli a još nemam ni 15!!!

tu si možete downloadat Boja mojih vena(iako mislim da to svi imaju):

Boja Mojih Vena

idem ja sad još malo okolo pogledat kaj ima,aj bok!

- 22:00 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>